فرایندهای مرتبط با محصولات فرهنگی
دبیر میز سبک زندگی گفت: می¬توان فرایندهای مرتبط با محصولات فرهنگی را در پنج اقدام تولید، توزیع، تبلیغ، مصرف و مدیریت تعریف کرد.

مصرف فرهنگی با تمام ساحت¬های معرفتی، بینشی و رفتاری انسان¬ها ارتباط دارد
دبیر میز سبک زندگی گفت: مصرف فرهنگی است می¬توان گفت حوزه‌ی گستردگی این مسأله آن¬چنان است که با تمام ساحت¬های معرفتی، بینشی و رفتاری انسان¬ها ارتباط دارد.

سرفصل‌های میز سبک زندگی برای اقدام/ ساحت‌های ارتباط سبک زندگی با روابط انسانی
دبیر میز سبک زندگی گفت: عناوینی مانند «پوشش و آرایش، تغذیه، وسایل زینتی ولوازم التحریر، الگوی مسکن¬سازی، مسکن¬گزینی و خانه¬آرایی، الگوی رفتار با فنّاوریهای های ارتباطات و اطلاعات»سرفصل‌های سبک زندگی برای اقدام تعیین می¬شوند.

دبیر میز سبک زندگی گفت: می¬توان فرایندهای مرتبط با محصولات فرهنگی را در پنج اقدام تولید، توزیع، تبلیغ، مصرف و مدیریت تعریف کرد.
دبیر میز سبک زندگی گفت: می¬توان فرایندهای مرتبط با محصولات فرهنگی را در پنج اقدام تولید، توزیع، تبلیغ، مصرف و مدیریت تعریف کرد.

آسیب¬های موجود در اقدامات مرتبط با مصرف کالای فرهنگی
دبیر میز سبک زندگی از آسیب¬های موجود در اقدامات مرتبط با مصرف کالای فرهنگی خبر داد

مهم ترین نقش را در مصرف فرهنگی، مصرف کننده برعهده دارد
دبیر میز سبک زندگی گفت: مهم¬ترین نقش را در مصرف فرهنگی، مصرف کننده برعهده دارد هرچند که این به معنای پذیرش نقش فعال مصرف¬کننده در مصرف فرهنگی نیز نیست.

مسأله استراتژیک در عرصه مصرف فرهنگی
دبیر میز سبک زندگی گفت: مهم¬ترین و اصلی¬ترین مسأله، «نبود شبکه¬های مردم¬نهاد با مدیریت¬ جهادی در عرصه¬ی کالاهای فرهنگی از مدیریت تا مصرف» است.

نظریه های رایج در خصوص مسئله مصرف فرهنگی
دبیر میز سبک زندگی از سه نظریه در مصرف فرهنگی از جهت نقش مصرف کننده خبر داد.

انواع کالاهای فرهنگی
دبیر میز سبک زندگی از سه نظریه در مصرف فرهنگی از جهت نقش مصرف کننده خبر داد.

مصرف فرهنگی؛ مهم ترین زمینه فعالیت در حوزه سبک زندگی
دبیر میز سبک زندگی گفت: یکی از شیوه‌های رایج برای هویت یابی و بازنمایی خویشتن، به ویژه در دوران معاصر، مصرف فرهنگی است.

مصرف فرهنگی؛ مهم ترین زمینه فعالیت در حوزه سبک زندگی
دبیر میز سبک زندگی گفت: یکی از شیوه‌های رایج برای هویت یابی و بازنمایی خویشتن، به ویژه در دوران معاصر، مصرف فرهنگی است.

مصرف فرهنگی؛ مهم ترین زمینه فعالیت در حوزه سبک زندگی
دبیر میز سبک زندگی گفت: یکی از شیوه‌های رایج برای هویت یابی و بازنمایی خویشتن، به ویژه در دوران معاصر، مصرف فرهنگی است.

جایگاه مصرف فرهنگی در اسناد بالادستی نظام جمهوری اسلامی
دبیر میز سبک زندگی گفت مسئله مصرف فرهنگی در بیانات رهبر معظم انقلاب، سند نقشه مهندسی فرهنگی کشور و سند اقدامات ملی راهبرد کلان مورد تاکید قرار گرفته است.

باید سرمایه گذاری فکری و عملیاتی روشنی در خصوص سبک زندگی صورت گیرد
دبیر میز سبک زندگی گفت: تجربه ملت ما در تهاجم فرهنگی دشمن در موضوعاتی مانند ازدواج و طلاق و خانواده و مفهوم دینداری و مانند آن نشان می دهد که چگونه دشمن از طریق توانسته باورهای ملی ما را تغییر دهد؛ این بدان معناست که باید سرمایه گذاری فکری و عملیاتی روشنی در این مورد داشت.

اقدامات میز سبک زندگی در عرصه سبک زندگی
دبیر میز سبک زندگی از اقدامات میز سبک زندگی در عرصه سبک زندگی خبرداد.

برگزاری جلسات کارشناسی در میز سبک زندگی جهت تدوین سند اقدام
دبیر میز سبک زندگی گفت: در این میز سلسله جلسات کارشناسی جهت رسیدن به یک تعریف مشخص و بررسی راهکارهای اجرایی کردن و همچنین امکان سنجی اجرای تغییرات در حوزه سبک زندگی برگزار شده است.

شاخص¬های سند اقدام برای تعیین اولویت¬های کلان در تقاطع موضوعات و عرصه¬های ارتباطی
دبیر میز سبک زندگی گفت: در سند اقدام تعیین اولویت¬های کلان در تقاطع موضوعات و عرصه¬های ارتباطی با شاخص‌هایی مانند میزان حساسیت و اهمیت مسأله در منطق دین و میزان تناسب با مأموریت‌های دفتر صورت می‌گیرد.

مسئله یابی در میز سبک زندگی
دبیر میز سبک زندگی گفت: این میز در پی تهیه سند اقدام و پس از رایزنی‌ها و همفکری و هم اندیشی فراوان وصرف ساعت‌ها نفر کار کارشناسی میز پس از تصویب طرح مهم وبنیادی سند اقدام جهت امر عظیم مسئله یابی جلسات کارشناسی و بررسی خود را اغاز نمود.

دلایل لزوم راه اندازی میز سبک زندگی
دبیر میز سبک زندگی گفت: لزوم بازخوانیِ دانش¬های مرتبط با علوم انسانی و بازسازی باورهای بنیادین آن، اهمیت سبک زندگی به عنوان موضوعی عملیاتی دانش بنیان، سرمایه¬گذاری دشمنان نظام بر تغییر باورها از طریق تغییر رفتارها از جمله دلایل راه¬اندازی میز سبک زندگی بود

12>>>
طراحی و پیاده سازی : مرکز برنامه ریزی و نظارت راهبردی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما