1394/8/25 دوشنبه دبیر میز سبک زندگی خبر داد برگزاری جلسات کارشناسی در میز سبک زندگی جهت تدوین سند اقدام دبیر میز سبک زندگی گفت: در این میز سلسله جلسات کارشناسی جهت رسیدن به یک تعریف مشخص و بررسی راهکارهای اجرایی کردن و همچنین امکان سنجی اجرای تغییرات در حوزه سبک زندگی برگزار شده است. حجت الاسلام جواد نوروزی گهر با بیان اینکه میز سبک زندگی در قطب سبک زندگی، اخلاق وخانواده اهمیت ویژه و موقعیت خاصی را دارا می‌باشد، اظهار داشت: از آنجا که بستر فعالیت‌های این میز از حساسیت بالایی برخوردار است، به کار کارشناسی دقیقی نیاز دارد.
 دبیر میز سبک زندگی افزود: با توجه به بدیع بودن موضوع سبک زندگی و عدم یک اجماع نظری و البته تعریف مشخص از موضوع در ابتدای تشکیل این میز نظر مدیران محترم قطب و مرکز نظارت راهبردی مبنی بر تشکیل سلسله جلسات کارشناسی جهت رسیدن به یک تعریف مشخص و بررسی راهکارهای اجرایی کردن و همچنین امکان سنجی اجرای تغییرات در این حوزه گردید که خروجی این تصمیم تا تاریخ 20/8/94 چندین جلسه کارشناسی در شورای علمی میز بوده است.
وی خاطرنشان کرد: در ابتدای امر حضرات آقایان و اساتید دکتر سید مجید امامی و دکتر محمدتقی کرمی به همراه دکتر علیزاده و دکتر دیبا به عنوان اعضای شورای علمی میز برای بررسی‌های بیشتر انتخاب شدند.
حجت الاسلام نوروزی گهر با بیان اینکه پس از ارائه سند شورای تخصصی حوزه‌ای شورای انقلاب فرهنگی در جلساتی متن این سند مورد بررسی قرار گرفت، گفت: پس از تعریف چهار چوب عمل مورد نظرخواهی و بومی سازی از لحاظ سازمانی قرار گرفت.
دبیر میز سبک زندگی عنوان کرد: در امتداد این امور مقدماتی دو پیش نویس مفهومی مهم تهیه و در راستای تعاریف مفهومی به مسئولین امر ارائه گردید و در جلسه پس از ارائه این دو پیش نویس مقرر شد روند اجرا از طریق یک کار کارشناسی منظم پی گرفته شود که خروجی آن مجموعه جلساتی شد.

 
طراحی و پیاده سازی : مرکز برنامه ریزی و نظارت راهبردی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما