1395/12/2 دوشنبه دبیر میز سبک زندگی خبر داد فرایندهای مرتبط با محصولات فرهنگی دبیر میز سبک زندگی گفت: می¬توان فرایندهای مرتبط با محصولات فرهنگی را در پنج اقدام تولید، توزیع، تبلیغ، مصرف و مدیریت تعریف کرد. حجت الاسلام و الملسمین جواد نوروزی گهر با تاکید براینکه سواد مصرف فرهنگی به معنای تسلط بر دانش و مهارت استفاده متعادل و منطقی از کالاهای فرهنگی است، اظهار داشت: این موضوع امروزه به عنوان یکی از انواع سواد عمومی مطرح است. درواقع با توجه به تنوع و انبوهی کالاهای فرهنگی که به فرد یا یک جامعه عرضه می­شود، این سواد مصرف فرهنگی است که باعث می­شود انسان توان استفاده از کالاهای فرهنگی را آن­گونه که شایسته است پیداکند.
دبیر میز سبک زندگی عنوان کرد: می­توان فرایندهای مرتبط با محصولات فرهنگی را در 5 اقدام تولید، توزیع، تبلیغ، مصرف و مدیریت تعریف کرد. در عرصه‌ی مصرف سه آسیب «پایین بودن سواد مصرف»، «سرانه پایین مصرف فرهنگی» و «عدم تعادل در مصرف فرهنگی» از جدی­ترین مشکلات به شمار می­رود و  هجمه همه­جانبه‌ی دشمن به خصوص در عرصه‌ی کالای فرهنگی این آسیب­ها را تشدید کرده است.
انتهای پیام/
 
طراحی و پیاده سازی : مرکز برنامه ریزی و نظارت راهبردی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما