|
1394/12/16 يكشنبه
دبیر میز سبک زندگی خبر داد
دبیر میز سبک زندگی گفت: می¬توان فرایندهای مرتبط با محصولات فرهنگی را در پنج اقدام تولید، توزیع، تبلیغ، مصرف و مدیریت تعریف کرد.
دبیر میز سبک زندگی گفت: می¬توان فرایندهای مرتبط با محصولات فرهنگی را در پنج اقدام تولید، توزیع، تبلیغ، مصرف و مدیریت تعریف کرد.
حجت الاسلام جواد نوروزی گهر با تاکید بر اینکه دغدغه¬های جامعه¬شناسان، اهالی تعلیم و تربیت، رسانه¬دانان و روان¬شناسان و برتر و بالاتر از همه روحانیان و بسامد بالای پرداخت رهبری کلان کشور در پرداخت به کلیدواژه سبک زندگی به طور عام و کالاهای فرهنگی به طور خاص، نشان¬گر بحرانی بودن یا بحرانی شدن این موضوع است.
میز سبک زندگی از روز نخست بنای خود را بر تشخیص عالمانه و نخبگانی مسأله میز گذاشت. بر همین اساس و با توجه به معیارهای موجود برای تشخیص مسأله و حل آن در دو مرحله جداولی تنظیم شد و مورد نظرسنجی افراد مطلع قرارگرفت.
انتهای پیام/
|