يكشنبه 9 ارديبهشت 1403   07:15:47

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

حجت الاسلام والمسلمین واعظی بیان کرد:

آمادگی دفتر تبلیغات اسلامی برای همکاری با سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع

  • خلاصه :حجت الاسلام و المسلمین واعظی اظهار داشت: دفتر تبلیغات اسلامی تجربه بسیار خوبی در همکاری با نیروهای مسلح در سال های متمادی در زمینه اعزام مبلغ داشته است. شاکله اماکن نظامی و نیروهای مسلح بر روی انضباط و نظم صورت گرفته است که این امر باعث می گردد زمینه های همکاری با این نهاد ها به صورت دقیق و مستمر صورت گیرد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام والمسلمین احمد واعظی رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در جلسه آئین امضا تفاهم نامه سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با این نهاد بیان کرد: دفتر تبلیغات اسلامی در سال 1358 با دستور امام راحل تاسیس گردید و به حمد الهی فعالیت های موثر این نهاد مورد تایید و حمایت رهبر معظم انقلاب قرار گرفته است.
حجت الاسلام و المسلمین واعظی اظهار داشت:  دفتر تبلیغات اسلامی تجربه بسیار خوبی در همکاری با نیروهای مسلح در سال های متمادی در زمینه اعزام مبلغ داشته است. شاکله اماکن نظامی و نیروهای مسلح بر روی انضباط و نظم صورت گرفته است که این امر باعث می گردد زمینه های همکاری با این نهاد ها به صورت دقیق و مستمر صورت گیرد.
وی در ادامه با اشاره به ظرفیت های بیشمار دفتر تبلیغات اسلامی در عرصه نشر معارف دین، افزود: دفتر تبلیغات اسلامی در محورهای مختلف آماده هماری با سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح می باشد. از جمله ظرفیت های این نهاد می توان به «مرکز آموزش های کاربردی» که وظیفه توانمندسازی روحانیون در سطح کشور را بر عهده دارد، «مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی»، «مبلغان متخصص»، «منشورات و تولیدات» و ... اشاره نمود.
حجت الاسلام والمسلمین واعظی اظهار داشت: دفتر تبلیغات اسلامی علاوه بر فعالیت در شهر مقدس قم دارای سه شعبه در شهرهای مشهد، اصفهان و جنوب شرق کشور و همچنین دارای دو نمایندگی تهران و خوزستان می باشد توانسته است با همت بالای خود در کل کشور اقدامات شایانی را رقم بزند.
رئیس دفتر تبلیغات اسلامی بیان کرد: تربیت مربی کودک و نوجوان و وجود مبلغان توانمند در این عرصه حاصل زحمات مرحوم استاد راستگو در دفتر تبلیغات اسلامی می باشد که از دیگر ظرفیت های این مجموعه بوده و می توان در مراسمات و جمع های خانواده کارکنان وزارت دفاع و شهرک های مسکونی از آنان بهره مند گردید.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما