پنجشنبه 9 فروردين 1403   16:00:16

(مهار تورم، رشد تولید)

print

آرشیو

حضور رئیس دفتر تبلیغات اسلامی در کمیسیون فرهنگی مجلس/ نقش مهم دفتر تبلیغات اسلامی در کاهش آسیب ها و معضلات اجتماعی

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی در مجلس یازدهم از حضور مسئولان دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در کمیسیون متبوعش خبر داد و گفت: ارتباطی که دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با برخی از نهادهای رسمی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی کشور دارد منجر به کاهش آسیب‌ها و معضلات اجتماعی شده است.

تلاش برای حفظ هویت فرهنگی فرزندان ایران اسلامی، یک حرکت جهادی بزرگ است/ حادثه کرمان داغ سنگینی برای همه ما بود

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم: کسانی که همه جوانی خود را برای نشر معارف و ارزش ها در میان کودکان و نوجوانان کرده و برای حفظ هویت و موجودیت فرهنگی فرزندان ایران اسلامی متحمل زحمات و رنج ها شده اند، بدانند که این حرکت یک حرکت جهادی بزرگ است و قطعاً نزد خداوند مأجور خواهند بود.

آمادگی دفتر تبلیغات اسلامی برای همکاری با سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع

حجت الاسلام و المسلمین واعظی اظهار داشت: دفتر تبلیغات اسلامی تجربه بسیار خوبی در همکاری با نیروهای مسلح در سال های متمادی در زمینه اعزام مبلغ داشته است. شاکله اماکن نظامی و نیروهای مسلح بر روی انضباط و نظم صورت گرفته است که این امر باعث می گردد زمینه های همکاری با این نهاد ها به صورت دقیق و مستمر صورت گیرد.

نشست علمی وحدت حوزه و دانشگاه در زاهدان

با حضور رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم نشست علمی وحدت حوزه و دانشگاه در دانشگاه سیستان و بلوچستان شهر زاهدان برگزار شد.

مؤلفه های اصلی پژوهش در پسا انقلاب و پیشا انقلاب/ ضرورت جدی گرفتن پیامد های تکنولوژی/ حوزه دچار شکاف معرفتی در مورد تکنولوژی نشود

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی در آئین افتتاحیه هفته پژوهش و نهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری دفتر تبلیغات اسلامی ، مؤلفه های اصلی پژوهش در پسا انقلاب و پیشا انقلاب را تبیین کرد.

علوم انسانی اسلامی در برزخ سنت و مدرنیته گیر افتاده است

سلسله نشست‌های بازخوانی انتقادی ایده‌های دانشگاه اسلامی، علوم انسانی اسلامی و وحدت حوزه و دانشگاه به همت میز علوم انسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در دانشگاه باقرالعلوم علیه‌السلام برگزار شد.

قدردانی رئیس دفتر تبلیغات از توجه ششمین دوره جشنواره شعر حوزه به بُعد معرفتی/ حمایت جدی تر از انجمن های ادبی هنری طلاب

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی با قدردانی از توجه ششمین دوره جشنواره شعر حوزه به بُعد معرفتی گفت: از شاعر حوزوی این انتظار وجود دارد که هم ابعاد معرفتی شعرش قوی باشد و هم احساس تعهد و تعلقش به فرهنگ دینی جامعه تقویت شود و انجام وظیفه کند.

دیدار دست اندرکاران ششمین جشنواره شعر حوزه با رئیس دفتر تبلیغات اسلامی/ خبر خوب معینی پور در خصوص انجمن شعر حوزه

معاون فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی با اشاره به دارایی ها و ثروت شعری حوزه علمیه قم از برگزاری ششمین جشنواره شعر حوزه و تاسیس انجمن شعر حوزه خبر داد.

سخنرانی ضدصهیونیستی رئیس دفتر تبلیغات اسلامی در روسیه/ حرکت جهادی حماس، سه رهاورد بزرگ برای فلسطین داشت

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی در گردهمایی مردمی که در محکومیت جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی در سالن تشریفات سفارت ایران در روسیه برگزار شده بود، ضمن محکومیت اقدامات ضدبشری اسرائیل، به تشریح ابعاد حرکت جهادی حماس پرداخت.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی مطرح کرد؛ محور مقاومت و ضرورت اندیشیدن به دوران پساپیروزی

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم گفت: که لازم است محور مقاومت و افرادی که مصلح و حق طلبند، و در صف مقاومت قرار دارند، نسبت به دوران پسا پیروزی و دوران بعد از رسیدن به دستاوردها، فکر و برنامه روشنی داشته باشند.

ضرورت بازپس ‌گیری شأن تأثیرگذار حوزه های علمیه

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی با بیان اینکه باید به سمت برنامه‌هایی برویم که فارغ التحصیلان محیط‌های آموزشی ما در تعامل با نسل جوان توانمند باشند،‌ نکاتی را در خصوص بازپس‌گیری شأن تأثیر گذار حوزه مطرح کرد.

تاکید مدیر کل حراست و حفاظت بر امانتداری و وفاداری/ چقدر به آیات قرآن و سفارشات اهل بیت علیهم السلام پایبندیم؟/ بعضی فوری رنگ عوض می کنند و از همه چیز دست بر می دارند

مدیر کل حراست و حفاظت دفتر تبلیغات اسلامی با طرح این پرسش که چقدر به آیات قرآن و سفارشات اهل بیت علیهم السلام پایبندیم؟ گفت: گاهی یک مسئله ای که پیش می آید بعضی فوری رنگ عوض می کنند و از همه چیز دست بر می دارند.

12345678910...>>>
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما