سه‌شنبه 29 اسفند 1402   15:22:38

(مهار تورم، رشد تولید)

print

دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم در سال 1359 به پيروي از منويات رهبر كبير انقلاب(قدس سره) و با هدف اشاعه ارزش‌های اسلام، اقدام به افتتاح معاونت آموزش نمود و در سال 1370 شورای گسترش آموزش عالی با تأسیس موسسه آموزش عالی باقرالعلوم(علیه‌السلام) موافقت اصولی نمود.
پس از کسب موافقت اصولی، کلیه فعالیت‌های آموزشی این موسسه در قالب رشته‌های مختلف علوم انسانی و با سرفصل‌های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به طور رسمی آغاز شد و پس از سال‌ها تلاش و توسعه موسسه و کسب امتیازهای لازم، سرانجام شورای گسترش آموزش عالی در جلسه مورخ 1384/12/13 با ارتقای مؤسسه به «دانشگاه باقرالعلوم(علیه‌السلام)» موافقت نهایی نمود.
دانشگاه دارای 4 دانشکده و دو گروه مستقل آموزشی است.

مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا(ع)
مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا(ع) با هدف تأمین نیروی انسانی فاضل، متخصص و کارآمد در حوزه فرهنگ دینی و انسجام ‌بخشی به فعالیت‌های دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم شکل گرفته است و داری 6 گروه علمی مصوب است نیز زیر نظر معاونت آموزش دفتر تبلیغات اسلامی فعالیت دارد و از جمله موسسات آموزش عالی حوزوی پرافتخار در سطح کشور است.

موسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه
مؤسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه یکی  از خدمات ارزشمند نهاد مقدس دفتر تبلیغات اسلامی است که در راستای مأموریت های آن تاسیس شده و با بهره گیری از ظرفیت عظیم دفتر تا کنون فعالیت های خود را در بخش آموزش علوم حوزوی به بانوان جامعه اسلامی بدون وقفه ادامه داده است. 
این موسسه هم اکنون علاوه بر پذیرش طلبه در بخش عمومی (تقریبا 50 درصد) در هفت رشته تخصصی از میان خواهران طلبه، دانش پژوه دارد و اولین مؤسسه ای است که در مقطع سطح چهار پذیرش داشته است.

جهت ورود به سایت هر یک ازمجموعه های فوق بر روی لوگوی مربوطه در ذیل کلیک نمایید. 

آرشیو

بازدید نماینده مجمع جهانی اهل بیت در عراق از آثار دانشگاه باقرالعلوم(ع) در نمایشگاه بین‌المللی کتاب نجف

نماینده مجمع جهانی اهل بیت در عراق ضمن بازدید از آثار دانشگاه باقرالعلوم(ع) در نمایشگاه بین‌المللی کتاب نجف اشرف، از حضور دانشگاه باقرالعلوم(ع) در این نمایشگاه استقبال کرد.

دیدار و گفتگوی نماینده دانشگاه باقرالعلوم(ع) با رئیس دانشکده حقوق دانشگاه کفیل عراق

نماینده دانشگاه باقرالعلوم(ع) ضمن بازدید از دانشگاه کفیل عراق، با حجت‌الاسلام والمسلمین احمد علی عبود الخفاجی، رئیس دانشکده حقوق این دانشگاه در راستای همکاری‌های دوجانبه به بحث و گفتگو پرداخت.

بازدید نماینده مجمع جهانی اهل بیت در عراق از آثار دانشگاه باقرالعلوم(ع) در نمایشگاه بین‌المللی کتاب نجف

نماینده مجمع جهانی اهل بیت در عراق ضمن بازدید از آثار دانشگاه باقرالعلوم(ع) در نمایشگاه بین‌المللی کتاب نجف اشرف، از حضور دانشگاه باقرالعلوم(ع) در این نمایشگاه استقبال کرد.

درخشش موسسه معصومیه در همایش کتاب سال حوزه و جشنواره کتاب سال فرق، ادیان، اقوام و مذاهب

موسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه (خواهران) در بیست و پنجمین همایش کتاب سال حوزه ، در گروه تفسیر و علوم قرآن، رتبه شایسته تقدیر را در بخش پایان نامه به خود اختصاص داد

حضور رئیس دانشگاه ایلیا عراق در غرفه دانشگاه باقرالعلوم(ع) در نمایشگاه بین‌المللی کتاب نجف اشرف

حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر غالب عبدالحسین نعیمه، رئیس دانشگاه ایلیا عراق با حضور در غرفه دانشگاه باقرالعلوم(ع) به بازدید از جدیدترین آثار منتشر شده دانشگاه پرداخت.

بررسی ادعای مخالفت علامه مصباح(ره) با اصل انتخابات / در زمان تغییر نسل ها، باید راه میانه را برگزید

مدیر گروه تبلیغ موسسه امام رضا علیه السلام در خصوص ادعای برخی افراد در خصوص مخالفت علامه مصباح (ره) با اصل انتخابات گفت: کسانی که چنین ادعایی مطرح کردند هیچ سند کتبی یا شفاهی مبنی بر مخالفت ایشان با اصل انتخابات ارائه نداده اند.

گزارش کرسی علمی‌ترویجی «تعارض کار/خانواده»

کرسی علمی ترویجی «تعارض کار/خانواده؛ امری زنانه یا مردانه؟ چالش‌ها و راهکارها (با رویکرد حکمرانی اسلامی)» توسط گروه حکمرانی اسلامی مرکز تحقیقات اسلامی مجلس شورای اسلامی و پژوهشکده الهیات و خانواده وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان برگزار شد.

حضور نماینده دانشگاه باقرالعلوم(ع) در دومین نشست هم‌اندیشی بین‌المللی دانشگاه‌ها

رئیس اداره امور بین‌الملل دانشگاه باقرالعلوم(ع) با حضور در دومین نشست هم‌اندیشی بین‌المللی دانشگاه‌ها به گفتگو با نمایندگان سایر مراکز علمی در خصوص مسائل فرهنگی و بین‌المللی پرداخت.

12345678910...>>>
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما