سه‌شنبه 29 اسفند 1402   08:23:53

(مهار تورم، رشد تولید)

print

معاونت فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در بدو شكل گيري و تأسيس این دفتر در ماه هاي پس از پيروزي انقلاب اسلامی ایجاد شد و به جذب و اعزام مبلغ در مناسبتهاي مختلف همت گمارد.
براساس حکم بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره)، مأموریت اصلی دفتر تبلیغات اسلامی آشنا سازی ملت ایران به وظایف دینی و سیاسی اسلامی خود با بهره‌گیری از مدرسین، فضلا و طلاب حوزه‌های علمیه می‌باشد.
اعزام هزاران مبلغ به جبهه‌ها در دوران دفاع مقدس از افتخارات اين بخش می‌باشد.
معاونت فرهنگی، تبلیغی با بهره مندي از سرمايه انساني منحصر به فرد بیش از 43 هزار مبلغ خدمات تبلیغی به جامعه ارائه می‌نماید.

جهت ارتباط با این معاونت بر روی لوگوی ذیل کلیک نمایید.

آرشیو

حق مشارکت سیاسی نقطه تلاقی میان حق و تکلیف است

دومین جلسه از سلسله نشست‌های انتخابات با موضوع مشارکت سیاسی، حق یا تکلیف با حضور حجت الاسلام والمسلمین رحمانی مدیر کل دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی برگزار شد.

زمینه های هر چه بیشتر ارتباط مردم با قرآن در ماه مبارک رمضان ایجاد شود

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی در اولین جلسه از سلسله نشست های طلیعه رمضان، اظهار داشت: مبلغان در ایام تبلیغی ماه مبارک رمضان پیش رو تلاش نمایند تا زمینه های هر چه بیشتر ارتباط مردم با قرآن فراهم شود.

نابودی رژیم صهیونیستی، اصلی ترین هدف جبهه مقاومت

ابومهدی از فرماندهان جبهه مقاومت اظهار داشت: مهمترین و اصلی ترین هدف جبهه مقاومت در زمان کنونی، نابودی رژیم صهیونیستی و کوتاه کردن دست آمریکا و قطع تسلط آن در منطقه می باشد.

شرکت در انتخابات عمل صالحی است که پاداش الهی را به دنبال دارد

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی بیان کرد: شرکت در انتخابات موجب غیظ کفار می شود و خداوند متعال هر گامی که مومنان در جهت عصبانی شدن کفار بر می دارند را عمل صالح بر می شمرد و شایسته پاداش می داند.

گزارش سفر معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی به استان خراسان شمالی

حجت الاسلام والمسلمین سعید روستاآزاد معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با سفر به استان خراسان شمالی از فعالیت های تبلیغی طلاب این استان بازدید و با حجت الاسلام و المسلمین نوری نماینده ولی فقیه در استان، دیدار و گفتگو کرد.

دوره مجازی معارف صحیفه سجادیه (ویژه ماه مبارک رمضان) برگزار می شود

مرکز آموزش های کاربردی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با همکاری مرکز تخصصی صحیفه سجادیه، دوره مجازی معارف صحیفه سجادیه (ویژه ماه مبارک رمضان) را برگزار می‌کند.

اطلاعیه اعزام ماه مبارک رمضان 1445(ه.ق)

اداره کل تبلیغ عمومی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، طی اطلاعیه شرایط اعزام مبلغ در ماه مبارک رمضان 1445(ه.ق) را اعلام کرد.

گزارش اردوهای آموزشی-زیارتی مهمانسرای شهید سلیمانی

رئیس اداره آموزش استان ها مرکز آموزش های کاربردی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی گزارش دوماهه اردوهای آموزشی زیارتی بعد از افتتاح مهمانسرای شهید سلیمانی را ارائه کرد.

دوره آشنایی با معارف نهج البلاغه (قاموس بندگی) برگزار می شود

مرکز آموزش های کاربردی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با همکاری نهضت جهانی نهج البلاغه خوانی، دوره مجازی آشنایی با معارف نهج البلاغه (قاموس بندگی) را برگزار می کند.

جلسه «بصیرت افزایی در زمینه انتخابات و شبهات پیرامون آن» برگزار شد

به همت اداره کل تبلیغ عمومی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی و در راستای فعال سازی گروه های تبلیغی، جلسه «بصیرت افزایی در زمینه انتخابات و شبهات پیرامون آن» برگزار شد.

قرآن کریم هدایتگر انسان در روابط اجتماعی

حجت الاسلام والمسلمین روستاآزاد در مراسم افتتاحیه دوره آموزشی فرهنگی زیارتی ملاهای محلی و مکتبی جنوب شرق کشور بیان کرد: قرآن کریم این ظرفیت را دارد که با یک آیه سرنوشت یک انسان را عوض کند. پس نباید آن را صرفا بخاطر ثواب و با نگاه سطحی تلاوت کرد. بلکه باید در آن تدبر و تامل نمود. با چنین روشی است که با یک آیه کیفیت ابعاد مختلف روابط اجتماعی انسان روشن می گردد.

بهره مندی کارکنان و مددجویان کمیته امداد از ظرفیت های فرهنگی دفتر تبلیغات اسلامی

معاون فرهنگی کمیته امداد خمینی(ره) استان قم به منظور بررسی زمینه های همکاری و نیز بهره گیری از ظرفیت های دفتر تبلیغات اسلامی با حجت الاسلام والمسلمین کمال رئیس اداره تعاملات و همکاری های معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی دیدار و گفتگو کرد.

ارتباط معنوی با خداوند عامل اصلی و موثر در فعالیت های تبلیغی

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در جمع مبلغان شهر بندرعباس بیان کرد: برای ارتباط موثر میدانی با مخاطبان باید در کنار کسب علوم و مهات های تبلیغی، ارتباط معنوی با خدواند را فراموش نکنیم.

اردوی دانش آموزی کهکشانی ها برگزار شد

سرگروه تبلیغ تخصصی شهید بهنام بیان کرد: اردوی دانش آموزی کهکشانی ها با هدف ایجاد روحیه نشاط در زمینه هویت بخشی فردی و اجتماعی دانش آموزان استعدادهای برتر (تیزهوشان) صورت پذیرفت.

دوره آموزشی «مهارت کار با خردسالان»

مرکز آموزش های کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی با همکاری حوزه علمیه خواهران، دوره آموزشی «مهارت کار با خردسالان» را برگزار می‌کند.

12345678910...>>>
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما