پنجشنبه 19 تير 1399   22:14:41
(جهش تولید)

print

معاونت فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در بدو شكل گيري و تأسيس این دفتر در ماه هاي پس از پيروزي انقلاب اسلامی ایجاد شد و به جذب و اعزام مبلغ در مناسبتهاي مختلف همت گمارد.
براساس حکم بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره)، مأموریت اصلی دفتر تبلیغات اسلامی آشنا سازی ملت ایران به وظایف دینی و سیاسی اسلامی خود با بهره‌گیری از مدرسین، فضلا و طلاب حوزه‌های علمیه می‌باشد.
اعزام هزاران مبلغ به جبهه‌ها در دوران دفاع مقدس از افتخارات اين بخش می‌باشد.
معاونت فرهنگی، تبلیغی با بهره مندي از سرمايه انساني منحصر به فرد بیش از 43 هزار مبلغ خدمات تبلیغی به جامعه ارائه می‌نماید.

جهت ارتباط با این معاونت بر روی لوگوی ذیل کلیک نمایید.

آرشیو

اهداء بیش از ۲۲ هزار جلد کتاب و نرم افزار توسط دفتر تبلیغات اسلامی به مراکز فرهنگی کشور

مرکز آموزش های کاربردی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اقدام به اهدای بیش از ۲۲ هزار جلد کتاب و نرم افزار به حوزه های علمیه و مراکز فرهنگی کشور کرد.

جریان تبلیغ باید مستمر و جاری باشد

مدیرکل تبلیغ عمومی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی گفت: اگر به دنبال اثر بخشی و جریان سازی فعالیت تبلیغی مبلغان در بین مخاطبان هستیم، جریان تبلیغ باید یک جریان مستمر و جاری باشد.

عصر شعر «نجمه» برگزار شد

عصر شعر «نجمه» ویژه بانوان رضوی با همکاری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و آستان قدس رضوی برگزار شد.

اکثریت شهدای طلبه دارای پرونده تبلیغی در دفتر تبلیغات اسلامی هستند

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی با اشاره به وجود 10 هزار پرونده رزمی ـ تبلیغی جهت اعزام طلبه رزمنده در این دفتر گفت: اعزام بیشتر طلابی که در جبهه حضور داشتند، از طریق دفتر تبلیغات اسلامی صورت می گرفت و اکثریت طلاب شهید در این دفتر پرونده تبلیغی دارند.

نیاز کنگره ملی شهدا به ظرفیت فکری و فرهنگی دفتر تبلیغات اسلامی/ شکایت از برخی مسئولین به شهدا

رئیس ستاد کنگره ملی شهدای قم با اشاره به ظرفیت فکری و فرهنگی دفتر تبلیغات اسلامی در برگزاری کنگره ملی شهدا گفت: هسته فکری، فرهنگی و محتوایی دفتر تبلیغات اسلامی می تواند در رسیدن به اهداف این کنگره تأثیرگذار باشد.

لزوم ارتقای سطح سواد رسانه ای مبلغان در فضای مجازی

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی گفت: دشمن و عوامل مخرّب او در فضای مجازی و رسانه به صورت روزانه و حتی لحظه ای در حال بارگذاری مطالب دروغ و شایعه می باشند که مبلغین جهت مقابله با آن باید سطح سواد رسانه ای خود را بالا ببرند.

هنوز بسیاری از مردم خطر کاهش جمعیت کشور را درک نکرده اند

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم تصریح کرد: متأسفانه هنوز بسیاری از مردم خطرات و آسیب های ناشی از کاهش جمعیت کشور را درک نکرده اند که در این باره بیش از هر چیز نیازمند تقویت فعالیت های رسانه ای و فرهنگی هستیم.

مؤلفه‌های تبلیغ جهادی / باید مسائل سیاسی را زیرکانه مطرح کرد

رئیس اداره امور تبلیغ نخبگانی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی در تبیین الزامات ورود مبلغان به مباحث سیاسی و آسیب‌های این عرصه، گفت: مبلّغ خوب آن است که مسائل سیاسی را زیرکانه مطرح کند.

کتاب «شمیم عفاف» منتشر شد

اثر پیش رو، حاوی داستان‌های واقعی از موضوع «حجاب و عفاف» است که عبرت‌ها و نکات آموزنده را به تصویر کشیده ‌است.

تبلیغ بیش از ۳ هزار مبلغ در ماه مبارک رمضان ۹۹

مدیرکل تبلیغ عمومی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی گفت: در ماه مبارک رمضان سال جاری بیش از ۳۰۰۰ مبلغ در قالب تبلیغ در فضای مجازی و سنتی (عمومی و نخبگانی) و به دو شیوه تبلیغ انفرادی وگروهی مشغول به فعالیت هستند.

1234567>>>
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
025-371160
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما