شنبه 5 بهمن 1398   15:25:52
(سال رونق تولید)

print

معاونت فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در بدو شكل گيري و تأسيس این دفتر در ماه هاي پس از پيروزي انقلاب اسلامی ایجاد شد و به جذب و اعزام مبلغ در مناسبتهاي مختلف همت گمارد.
براساس حکم بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره)، مأموریت اصلی دفتر تبلیغات اسلامی آشنا سازی ملت ایران به وظایف دینی و سیاسی اسلامی خود با بهره‌گیری از مدرسین، فضلا و طلاب حوزه‌های علمیه می‌باشد.
اعزام هزاران مبلغ به جبهه‌ها در دوران دفاع مقدس از افتخارات اين بخش می‌باشد.
معاونت فرهنگی، تبلیغی با بهره مندي از سرمايه انساني منحصر به فرد بیش از 43 هزار مبلغ خدمات تبلیغی به جامعه ارائه می‌نماید.

جهت ارتباط با این معاونت بر روی لوگوی ذیل کلیک نمایید.

آرشیو

آموزش مبلغان یکی از اولویت های دفتر تبلیغات اسلامی است

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی گفت: یکی از کارهایی که می شود در ذیل اعتبار بخشی به گروه های تبلیغی و معرفی این گروه ها به نهادها و ارگان های استان انجام داد، برگزاری جلسه تجلیل از گروه های تبلیغی است.

تبلیغ گروهی، شکل برجسته و ارزنده تری از تبلیغ است

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی گفت: هر چه مؤلفه های کارگروهی را پر رنگ تر کنیم، روحیه کار گروهی مان قوی تر خواهد شد و هر چه این مؤلفه ها تضعیف شود، روحیه کار گروهی کم می شود.

شهید سپهبد سلیمانی مصداق بارزی از عمل به آیه شریفه فَقَاتِلُوا أَئِمَّةَ الْكُفْرِ بود

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی گفت: او همچنان که سرباز ولایت و مالک اشتر ولی امر بود در عین حال مرد دیپلماسی بود چرا که در عین جنگاوری، تدبیری هوشمندانه در تجمیع قوای مقاومت در سراسر جهان داشت.

نقش تبلیغ در ایجاد تمدن نوین اسلامی

نشست علمی و کرسی آزاد اندیشی «نقش تبلیغ در ایجاد تمدن نوین اسلامی» به همت معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی برگزار و نقش تبلیغ در ایجاد تمدن نوین اسلامی بررسی شد.

اختصاص کد هدیه کتابخوان الکترونیک پژوهان برای مبلغان/ ایجاد دسترسی مبلغان به 5 هزار عنوان کتاب و مجله

رییس اداره فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی گفت: کلیه مبلغان می توانند با نام کاربری و رمز ورود سامانه سمتای خود وارد این کتابخوان شده و از هدیه و بیش از 5 هزار عنوان کتاب و مجله الکترونیک این سامانه استفاده کنند.

الزامات پژوهشی در عرصه بیانیه گام دوم انقلاب

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی بیانیه گام دوم انقلاب را متنی علمی و فاخر و قابل توجه دانست و الزامات پژوهشی در عرصه بیانیه گام دوم انقلاب را تشریح کرد.

بررسی عملکرد طرح «تربیت محور» در صفوف

رئیس اداره اعزام مبلغان گروههای تبلیغ عمومی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی گفت: طرح «تربیت محور» در مدارس تعیین شده در قم و اراک با همکاری اداره آموزش و پرورش و در قالب یک بخشنامه رسمی در حال انجام است.

تبلیغ دین در همسایگی غار علیصدر

گروه فرهنگی تبلیغی یاوران دین شهرستان فامنین وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم فعالیت های تبلیغی این گروه در غار علیصدر را تبیین کرد.

لوازم اجرای مناسب طرح تبلیغ «تربیت محور»

مدیر کل تبلیغ عمومی معاونت فرهنگی و تبلیغیدفتر تبلیغات اسلامی گفت: لازمه اجرای مناسب این طرح و اثر بخشی تربیتی مطلوب آن بر دانش آموزان، آگاهی مدیران مدارس نسبت به جزئیات این طرح و حمایت و همکاری با مبلغان می باشد.

حضور مبلغان در فضاهای درمانی مستند سازی شود/ انتشار کتاب تبلیغ بالینی توسط دفتر تبلیغات اسلامی

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی گفت: دیگران باید به صورت مستند بدانند که حضور یک مبلغ در محلی مانند بیمارستان و بر بالین بیماران می تواند چه فوائد و اثراتی داشته باشد.

1234>>>
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
025-371160
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما