يكشنبه 9 ارديبهشت 1403   13:44:00

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

امضای تفاهم‌نامه همکاری‌‌های علمی و پژوهشی مرکز نور با دفتر تبلیغات اسلامی

  • خلاصه :مراسم امضای تفاهم‌‌نامه همکاری‌‌های علمی و پژوهشی مرکز کامپیوتری نور و دفتر تبلیغات اسلامی با حضور روسای دو مجموعه برگزار شد.
به گزارش تبلیغ نیوز، در ابتدای این مراسم، حجت‌‌الاسلام والمسلمین بهرامی ضمن خوش‌‌آمد گویی به مهمانان، گستره و تنوع فعالیت‌‌های مرکز نور را تشریح کرد.
وی خروجی‌‌های مرکز را مناسب فعالیت‌‌های پژوهشگران در عرصه‌‌های مختلف، دانست و بیان داشت: محصولات مرکز در قالب نرم‌‌افزارهای ویندوزی، پایگاه‌‌های تحت وب و نرم‌‌افزارهای تلفن همراه، قشر وسیعی از پژوهشگران داخل و خارج کشور را پوشش داده است، به‌‌طوری‌‌که امروز کمتر محققی ممکن است بدون استفاده از این محصولات، پژوهشی جامع و کامل در موضوعات مورد نظر خود را ارایه دهد.
در ادامه نیز، حجت‌‌الاسلام والمسملین راشدی نیا معاون پژوهشی مرکز، برخی محصولات نور در موضوعات قرآن، حدیث، درایه و رجال، فلسفه و لغت را برای مهمانان توضیح داد.
سپس ربیعی‌‌زاده معاون فنی مرکز نور، فعالیت‌‌ها و دستاوردهای هوش مصنوعی مرکز را در قالب محصولات متعدد، معرفی کرد.
در ادامه حجت‌‌الاسلام والمسلمین واعظی رییس دفتر تبلیغات اسلامی، ضمن تشکر از برپایی این جلسه مبارک، مرکز نور را مرکزی پر افتخار دانست که ثمرات زیادی داشته و دارد.
وی افزود: این مرکز نسبت به سرمایه‌‌گذاری انجام شده، برکت‌‌های بسیار داشته و از حیث مدیریت هم از ابتدا تاکنون افراد لایقی که کاملا فضا را می‌‌شناختند در رأس کار بودند و هم اکنون هم فردی خلیق و شایسته، سکان‌‌دار مرکز است.
رئیس دفتر تبلیغات اسلامی ادامه داد: چیزی که باعث پیشرفت‌‌های مهم در مرکز شده، تعهد و اعتقاد و عشق و ایمان به کار است که در مدیران و همکاران این مجموعه کاملا مشهود است.
وی با اشاره به ماموریت های متنوع دفتر تبلیغات اسلامی به سرمایه خوب علمی و دانشی این دفتر بویژه در حوزه های مختلف بویژه دیجتال و آی تی اشاره کرد و گفت: بخشی از تجارب و فعالیت های دفتر در این حوزه ها در اختیار مرکز قرار داده شده است و بنظر می رسد زمینه های همکاری خوبی میان دو مجموعه وجود دارد.
لازم به ذکر است در پایان جلسه، تفاهم‌‌نامه همکاری‌‌های علمی و پژوهشی بین دو مجموعه به امضای مدیران رسید.
 
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما