يكشنبه 9 ارديبهشت 1403   21:05:57

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

دیدار دست اندرکاران ششمین جشنواره شعر حوزه با رئیس دفتر تبلیغات اسلامی/ خبر خوب معینی پور در خصوص انجمن شعر حوزه

  • خلاصه :معاون فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی با اشاره به دارایی ها و ثروت شعری حوزه علمیه قم از برگزاری ششمین جشنواره شعر حوزه و تاسیس انجمن شعر حوزه خبر داد.
به گزارش تبلیغ نیوز، مسعود معینی پور در دیدار اعضای دبیرخانه ششمین جشنواره سراسری شعر حوزه با حجت الاسلام والمسلمین احمد واعظی "رئیس دفتر تبلیغات اسلامی" تصریح کرد: اداره هنرهای ادبی معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی یکی از ادارات قوی، قدیمی و باسابقه این معاونت است.
وی افزود: دارایی ها و ثروت شعری حوزه علمیه قم که ثروت کمی هم نیست و توانمندی بزرگی نیز در فضای داخلی و بین المللی است در واقع دارایی و ثروت کشور در فضای شعر و ادبیات آئینی و شعر دینی نیز حساب می شود.
معاون فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی ادامه داد: بخش زیادی از این فضای شعر و ادبیات آئینی و شعر دینی که بعد از انقلاب بوجود آمده مرهون تلاش ها و مجاهدت های شعری حلقه های ادبی داخل قم است و تلاش های زیادی کشیده شده و نگذاشته اند تا این پرچم از دست دفتر تبلیغات اسلامی بیافتد.
وی با اشاره به توجه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به عرصه شعر و ادبیات بیان داشت: سابقه دیگری به نام جشنواره شعر اشراق در معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی وجود دارد و ما امسال علاوه بر حلقه های شعری و ادبی و نقد کتاب و...  که راه افتاده است و کارگاه ها و ورکشاپ هایی که دارد شکل می گیرد، جشنواره اشراق را نیز احیاء کردیم و امیدواریم که امسال جشنواره خوبی برگزار شود.
معینی پور با اشاره به انتخاب سید جواد شرافت به عنوان دبیر ششمین جشنواره شعر حوزه(اشراق) گفت: کارهای اولیه انجمن شعر انجام شده و یکی از ویژگی های این دوره از جشنواره شعر حوزه این است که انجمن را به صورت جدی در آینده فعال می کند و این کار در طول سال دیگر از بین نمی رود.
وی با بیان اینکه ما محدود به یک جشنواره نمی شویم چرا که انجمن در کنار اداره تبدیل می شود به دو ظرفیت رسمی و غیر رسمی و کار را پیش می برد اظهارداشت: این نیز چشم اندازی است که نسبت به انجمن و اداره داریم که آن یک کار غیر رسمی کلان می کند و ممکن است خیلی کلان تر از دفتر باشد اما در درون دفتر می جوشد، یک کاری هم کار رسمی اداره است که اینجا انجام می شود.
در ادامه نیز دبیر و اعضای دبیرخانه ششمین جشنواره شعر حوزه، نکاتی را مطرح و برنامه های پیش روی این جشنواره را تبیین کردند.


 
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما