جمعه 7 ارديبهشت 1403   23:00:02

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

مدیرکل حوزه ریاست دفتر تبلیغات اسلامی عنوان کرد؛

نقش مهم روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی در پیشبرد اهداف متعالی این نهاد مقدس

  • خلاصه :مدیرکل حوزه ریاست دفتر تبلیغات اسلامی با قدردانی از زحمات روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، نقش مهم روابط عمومی دفتر در پیشبرد اهداف متعالی این نهاد مقدس را مورد توجه قرار داد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام والمسلمین علی مخدوم در مراسم تکریم و معارفه مدیر روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی با اشاره به اهمیت جایگاه روابط عمومی در سازمان ها، گفت: روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی می تواند مسؤولیت فوق العاده ای در پیشبرد اهداف متعالی این نهاد مقدس داشته باشد.

وی با بیان اینکه روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی همواره تلاش کرده است تا عنصری مفید و تأثیرگذار باشد، اظهار داشت: از نخستین درخشش های روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی همراهی رزمندگان حوزوی و اعزام مبلغان به جبهه بوده است؛ پس از آن نیز تا روزهای اخیر افتخار متولی‌گری گرامیداشت شهدای مبلغ را به همراه داشته است.

مدیرکل حوزه ریاست دفتر تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه مسأله گرامیداشت شهدا علاوه بر جنبه های معنوی، جنبه های کارکردی هم دارد، عنوان کرد: خدمت به شهدا از معدود کارهایی است که همپوشانی با جاهای دیگر ندارد.

وی تصریح کرد: در بخش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی همواره با فقر بودجه و کمبود امکانات مواجه هستیم، اما اعضای این بخش همواره تلاش کرده اند تا این کمبودها را با جان و دل جبران کنند.

حجت الاسلام والمسلمین مخدوم در ادامه، فعال بودن، پیگیر بودن و صداقت را از جمله ویژگی های حجت الاسلام والمسلمین نوروزنژاد دانست و از خدمات وی در سمت مدیریت روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی تقدیر و تشکر کرد.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در دیدار اعضای دفتر تبلیغات اسلامی در خصوص ضرورت معرفی دفتر تبلیغات اسلامی گفت: یکی از بخش هایی که می تواند این امر رهبر انقلاب را به سرانجام برساند، روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی است.

مدیرکل حوزه ریاست دفتر تبلیغات اسلامی نمایشگاه دستاوردهای 10 ساله این دفتر را از جمله اقدامات مؤثر در بازنمایی فعالیت های این نهاد مقدس توصیف کرد و گفت: ما باید تلاش کنیم تا واقعیت هایی که در دفتر تبلیغات اسلامی اتفاق می افتد را به نحو شایسته بازنمایی کنیم.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما