شنبه 8 ارديبهشت 1403   19:57:35

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

انتشار گاهنامه نقد و تحلیل با موضوع فیلم «فسیل» اثر کریم امینی

  • خلاصه :منتقد سینما و کارشناس فضای مجازی و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی تهران در نقد تحلیل فیلم فسیل نوشت: ملغمه‌ای از شوخی‌های دم‌دستی و اگزوتیک با ادویه جنسی نمی‌تواند سطح عالی سینمای کمدی در این کشور باشد. کشوری که آوازه‌ی هنرمندان شوخ‌طبعش به جهان و جهانیان رسیده است.
به گزارش تبلیغ نیوز، محسن بدرقه منتقد سینما و کارشناس فضای مجازی و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی تهران در گاهنامه ای که از سوی روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی منتشر شده است به نقد و تحلیل فیلم «فسیل» اثر کریم امینی می پردازد.

«فسیل» فیلمی به کارگردانی کریم امینی است که نوروز 1402 در سینماهای سراسر کشور اکران شد. امینی سابقه بازیگری در سریال‌های «پرده‌نشین»، «تعبیر وارونه یک رویا» و «سارقان روح»، همچنین فیلم‌های «قدغن»، «پاسیو»، «آبنبات‌چوبی»، «نیمه‌شب اتفاق افتاد» را دارد. او علاوه بر «فسیل»، دو فیلم «دشمن زن» و «گربه سیاه» را نیز کارگردانی کرده است.
فیلم‌نامه اثر توسط کریم امینی، علی باطنی، حمزه صالحی، آرمین طهماسبی نگاشته شده است. سیدابراهیم عامریان، تهیه‌کننده آثاری چون تگزاس، انفرادی، دینامیت، تولید این اثر را نیز بر عهده داشته است.

بهرام افشاری، هادی کاظمی، ایمان صفا، الناز حبیبی، الهه حصاری، بابک کریمی، سید جواد هاشمی، غلامرضا نیکخواه، سمانه منیری و امید روحانی بازیگرانی هستند که در فیلم «فسیل» ایفای نقش می‌نمایند.

ویژه نامه نقد و تحلیل فیلم سینمایی فسیل اثر کریم امینی را می توانید از اینجا دریافت کنید.


 
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما