پنجشنبه 9 فروردين 1403   23:28:39

(مهار تورم، رشد تولید)

print

دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی تهران با هدف مخاطب افزایی، ظرفیت افزایی و معرفی دستاوردهای علمی پژوهشی دفتر تبلیغات اسلامی در تهران تشکیل شد.
با ابلاغ مأموریت نمایندگی تهران از سوی هیئت أمنا محترم دفتر در سال ۱۳۹۳عملاً فعالیت‌های جدید در سه حوزه: فرهنگی و تبلیغی تعامل با محوریت سبک زندگی  و نیز ارتباط با میزها و قطب‌های فکری و فرهنگی دفتر بر اساس مسئله محوری در دفتر نمایندگی تهران به اجرا درآمد.

آرشیو

برگزاری داوری رویداد زنگ بهشت

داوری نهایی رویداد زنگ بهشت با حضور داوران و مسئولین این رویداد روز دوشنبه 16بهمن ساعت 13 الی 17 در خانه خلاق و نوآوری اشراق برگزار شد.

نمایشگاه معنویت در‌ اسارت در فرهنگسرای خاوران - تهران

به همت قطب «تعمیق ایمان دینی و مقابله با فرق انحرافی» و با همکاری «معاونت فرهنگی و تبلیغی» دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، نمایشگاه معنویت در‌ اسارت در فرهنگسرای خاوران تهران برگزار گردید.

دوره مقدماتی چالش های اخلاق کنشگری اجتماعی روحانیت در دفتر تبلیغات اسلامی تهران

اسلام، دین اخلاقیات است و آموزش‌های اخلاقی این دین الهی از مهم‌ترین آموزش‌های تاریخ تعلیم‌وتربیت بشری محسوب می‌شود. از همین رو هدف از بعثت انبیا تزکیه انسان‌ها از رذایل اخلاقی و از ویژگی‌های بارز انبیای الهی داشتن حسن اخلاق بیان شده است؛ پیامبر اکرم صلی‌الله علیه و اله و سلم می‌فرمایند: انما بعثت لاتمم مکارم‌الاخلاق؛ همانا من برای به کمال رساندن صفات نیکوی اخلاقی برانگیخته شده‌ام.

دیدار صمیمانه دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی تهران با معاونان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

حجت‌الاسلام‌والمسلمین فجری رئیس دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی تهران ما به دنبال طلبه معتقد و هنرمند هستیم که این امر باید از طریق مؤلفه‌هایی که در بخش نظارت و ارزیابی وزارت ارشاد وجود دارد سنجیده شوند که در طول فعالیت‌های هنری خویش به ارزش‌های دینی و اخلاقی پایبند باشد.

دیدار اداره آموزش و توانمندسازی مبلغان نمایندگی تهران با معاونین فرهنگی مدارس علمیه خواهران استان تهران

کارشناسان آموزش و توانمندسازی مبلغان، در جلسه ای با همکاری مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران استان تهران با معاونین فرهنگی مدارس علمیه استان تهران و شهرستان های اطراف تدارک دیده شده بود دیدار و گفتگو کردند.

داوری زنگ بهشت در حال انجام است

زنگِ داوریِ رویداد ملی زنگ بهشت، که با محوریت دانش اموزی از ابتدای تیرماه آغاز شد، در دفتر تبلیغات اسلامی تهران به صدا در آمد.

دیدار کارکنان نمایندگی تهران با معاونت فرهنگی و تبلیغی و اعضای آن

حجت‌الاسلام‌والمسلمین روستا آزاد معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی با تأکید بر میزان متنوع بودن فعالیت‌های فرهنگی در تهران، بر پایین‌بودن بعضی از این فعالیت‌ها با بودجه‌های پایین خاطرنشان کرد.

گزارشی از نشست فرم ها و روایت ها با نگاهی به فیلم های الرساله و رستاخیز

به همت دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی تهران با همکاری انجمن منتقدان سینما، نشست فرم ها و روایت ها با نگاهی به فیلم های الرساله و رستاخیز با حضور هادی نائیجی، رضا درستکار و محسن بدرقه برگزار شد.

ضرورت توجه موکب ها به تعمیق فرهنگی و فکری زائران

عضو هیئت علمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی با بیان اینکه برنامه های فرهنگی پیاده روی اربعین هرساله باید بیشتر شود، بر ضرورت توجه موکب ها به تعمیق فرهنگی و فکری زائران تاکید کرد.

انتشار گاهنامه نقد و تحلیل با موضوع فیلم «فسیل» اثر کریم امینی

منتقد سینما و کارشناس فضای مجازی و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی تهران در نقد تحلیل فیلم فسیل نوشت: ملغمه‌ای از شوخی‌های دم‌دستی و اگزوتیک با ادویه جنسی نمی‌تواند سطح عالی سینمای کمدی در این کشور باشد. کشوری که آوازه‌ی هنرمندان شوخ‌طبعش به جهان و جهانیان رسیده است.

دیدار رئیس دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی تهران با معاونت فرهنگی و اجتماعی مجمع تقریب مذاهب

در راستای تعاملات سازمانی دفتر تبلیغات اسلامی و باهدف ایجاد تعاملات و ارتباطات بین سازمانی جهت پیشبرد اهداف عالی در استان تهران رئیس دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی تهران با معاون فرهنگی و اجتماعی مجمع تقریب مذاهب در محل مجمع تقریب مذاهب دیدار کرد.

نشست مشترک میز قرآن با سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران

نشست مشترک میز قرآن با سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به همت دفتر تبلیغات اسلامی تهران و با حضور حجت الاسلام والمسلمین عیسی زاده رئیس میز قرآن دفتر تبلیغات اسلامی و مرتضی پرنیان نماینده سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار شد.

تمديد رويداد ملي زنگ بهشت

دبیر کمیته تعاملات و اطلاع رسانی رویداد ملی زنگ بهشت از تمديد مهلت دريافت آثار اين رويدادملي تا پايان تيرماه خبرداد.

ثبت بیش از 200 ایده در زنگ بهشت

دبیر کمیته تعاملات و اطلاع‌رسانی رویداد ملی زنگ بهشت تا کنون بیش از 200 ایده و اثر دریافت شده است و بیش از 300 نفر اعلام همکاری کرده اند.

1234>>>
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما