يكشنبه 9 ارديبهشت 1403   13:41:58

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

تمديد رويداد ملي زنگ بهشت

  • خلاصه :دبیر کمیته تعاملات و اطلاع رسانی رویداد ملی زنگ بهشت از تمديد مهلت دريافت آثار اين رويدادملي تا پايان تيرماه خبرداد.
به گزارش پایگاه خبری تبلیغ نیوز،‌ رضایی اظهار داشت: این رویداد که با هدف دریافت ایده‌های تعلیم و تربیتی طلاب و فرهنگیان مرتبط با آموزش و پرورش فراخوان داده است در مرحله نخست از تاریخ 25 اردیبهشت ماه آغاز و تا پایان خرداد ماه ادامه پیدا کرد.

رضایی افزود: اگر چه در بازه زمانی تعیین شده همه مبلغین و مربیانی که طرح و ایده خلاقانه با محوریت دانش آموزی داشتند از سراسر کشور اقدام به ثبت ایده های خود در سایت زنگ بهشت کردند اما برخی از ایده پردازان بعد از انتشار اخبار مرتبط با این رویداد تصمیم بر نگارش  و تدوین ایده های خلاقانه خود گرفتند كه به دليل درخواست ها،‌این رویداد ملی تا پایان تیر ماه تمدید شد. تا همه ایده پردازان و خلاقان فرصت لازم و کافی برای ثبت و انتشار طرح های فرهنگی خود را داشته باشند.

وي بيان داشت: از آنجا که برخی از ایده پردازان، بعد از انتشار خبر این رویداد، اقدام به نگارش ایده های خود کرده بودند، لذا به جهت فراهم نمودن بستر لازم، برای ثبت حداکثری ایده های نو و انتشار طرح های فرهنگی ایده پردازان، تصمیم بر این شد که ثبت ایده ها تا پایان تیرماه تمدید گردد.

دبیر کمیته تعاملات و اطلاع رسانی رویداد ملی زنگ بهشت اعلام داشت؛ تاکنون بیش از 500 ایده و آثار خلاقانه از استان های مختلف کشور در سایت زنگ بهشت به ثبت رسیده است و مبلغان و ایده پردازان می توانند پرسش ها و مشکلات مربوط به این رویداد ملی را در گروه مجازی ایجاد شده مطرح كنند.

وي در خصوص آثار ثبت شده افزود: در تعداد آثار ثبت شده به ترتیب استان های ایلام، فارس، کرمانشاه، سیستان و بلوچستان، تهران و اصفهان بیشترین ثبت ایده را داشته‌اند.


 
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما