شنبه 8 ارديبهشت 1403   21:44:59

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

به همت دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی تهران انجام شد؛

دوره مهارت ارتباط موثر در دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی تهران برگزار شد

  • خلاصه :دوره مهارت ارتباط موثر از دوره های مدرسه تابستانهِ فصل بالندگی در سطوح مدیران و اساتید حوزه توسط حجت الاسلام والمسلمین مخدوم برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری تبلیغ نیوز، اولین جلسه از دوره مقدماتی مهارت ارتباط موثر از سلسله دوره های مدرسه تابستانه، فصل بالندگی در دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی تهران با حضور مدیران و اساتید حوزه های علمیه برادران و خواهران برگزار گردید.
از جمله سرفصل های این دوره می توان به: مفهوم ارتباط و اهمیت ارتباط موثر، ضرورت توجه به ارتباطات فردی، سهم ارتباط موثر در انتقال محتوا و مفاهیم ارزشمند و حجم سوء تفاهم ها و ارتباط غیر موثر در زندگی، موانع متداول، حفظ آرامش و احترام به طرف مقابل، شناسایی افکار تحریف شده و .... اشاره کرد.
خانم قتل زاد مدیر مدرسه تابستانه در خصوص چیستی ارتباط موثر افزود: ارتباط موثر فرایندی از تبادل نظر، افکار، دانش و اطلاعات است، به نحوی که هدف به بهترین نحو ممکن برآورده شود. به عبارت ساده‌تر ارتباط موثر عبارت است از ارائه‌ی دیدگا‌ه‌ها توسط فرد فرستنده‌ی پیام، به نحوی که گیرنده‌ی پیام آن را به بهترین نحو درک کند.
وی اهمیت و نقش ارتباط موثر در امروزه را تحول آفرین دانست و خاطر نشان ساخت: ارتباطات موثر نقش مهمی در زندگی ما دارند که بسیاری از مشاغل امروزی نیز به ارتباطات موفق وابسته هستند. برقراری ارتباط موثر بر جنبه های مختلف زندگی ما تاثیر می گذارد، از جمله روابط خانوادگی، دوستانه و همچنین روابط کاری در محل کار یا با مشتریان.
این دوره به صورت فشرده و طی سه هفته و ده ساعت آموزشی با ارائه حجت الاسلام والمسلمین علی مخدوم در محل دفتر تهران برگزار خواهد شد.

 
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما