شنبه 8 ارديبهشت 1403   23:32:56

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

اعزام بیش از 130 مبلغ همزمان با سی‌وچهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)

  • خلاصه :به همت دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی تهران بیش از 130 نفر از مبلغان به مساجد استان تهران اعزام گردیدند.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، همزمان با سی‌وچهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) 130 نفر از مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی تهران در سطح مساجد استان تهران و همچنین در شبکه های مجازی به تبین اندیشه های امام خمینی ( ره) پرداختند.
در این دوره از اعزام  مبلغان ضمن اشاره به ابعاد مختلف شخصیت حضرت امام خمینی (ره) و جدا ناپذیر دانستن دین از سیاست همراه با ولایت فقیه، مبارزه با استکبار و ظلم و مخالفت از تقلید در امور مختلف کشورهای غربی به سخنرانی پرداختند.
هم چنین اعزام مبلغین در رحلت امام خمینی (ره) برای اولین بار صورت گرفته است که بالغ بر بیش از 130 نفر بود و محوریت موضوعات اعزام ؛ مقابله با انحرافات مذهبی- سیاسی- اجتماعی، وفات امام خمینی (ره)، دستاورد های انقلاب اسلامی و آینده انقلاب با تاکید بیانات رهبر معظم انقلاب بر مهار تورم و رشد تولید و تاکید بر رشد جمعیت بوده است.
بنا بر این گزارش، فعالیت مبلغان منوط به حضور فیزیکی نبوده و آنان در حوزه فضای مجازی به تولید محتوا از قبیل: عکس، متن، فیلم، نوشته، با محوریت موضوعات مورد نظر انجام شده است زیرا امر تبلیغ ثابت نیست و در یک فرم ثابت جای نمی گیرد یعنی به تناسب با موضوعات روز و جدید که در جامعه با آن سرو کار داریم مطرح می شود.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما