شنبه 8 ارديبهشت 1403   19:34:27

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

اختتامیه جشنواره ملی صنایع خلاق عالم آل محمد(ص) با معرفی برگزیدگان

  • خلاصه :نخستین دوره جشنواره ملی صنایع خلاق فرهنگی عالم آل محمد(ع) که توسط دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) وابسته به آستان قدس رضوی برگزار شد، با برگزاری آیین اختتامیه و معرفی برترین ها و برپایی نمایشگاه آثار برگزیده در مشهد به کار خود پایان داد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، رئیس دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) از ارسال ۸۰۰ اثر در قالب های مختلف فناوری های فرهنگی و نرم به نخستین جشنواره ملی صنایع خلاق فرهنگی عالم آل محمد (ص) خبر داد.
در پایان این مراسم و در بخش آثار برگزیده دانش آموزی این جشنواره، زهرا خانوردی موسی آبادی و آقای علی محمدی به عنوان منتخب معرفی و جایزه سکه طلا، تندیس و لوح تقدیر را دریافت کردند.
اما در بخش اصلی جشنواره، و رتبه سوم خانم مرجان تاجپور برای تولید ماگ نابینایان و علی سلطانی به خاطر طراحی بازی فکری رئوفا در رتبه دوم با جایزه دو سکه طلا، مجید عابدی و پرستو شکیب برای تولید رومیزی برنجی تزئینی قابل استفاده به عنوان عطردان، وحید حسن زاده با صنایع دستی خلاقانه و آقای ظفری زیورآلات هنری و رتبه نخست جشنواره ملی صنایع خلاق فرهنگی عالم آل محمد (ع) نیز با جایزه سه سکه طلا به زهرا مطیع با تولید گرامافون، و هادی متولی با تولید جورچین رسید.
گفتنی است پیش رویداد صنایع خلاق فرهنگی عالم آل محمد توسط خانه خلاق و نواوری اشراق برگزار گردید.
 
امتیاز دهی
 
 

نظر شما
نام
پست الكترونيک
وب سایت
متنی که در تصویر می بینید عینا تایپ نمایید
نظر
آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما