جمعه 14 ارديبهشت 1403   01:44:42

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

چند مبلغ در دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان پرونده دارند؟

  • خلاصه :رئیس اداره فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: دفتر دارای 1835 مبلغ در رتبه های 1 تا 4 در دو بخش خواهران و برادران می باشد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام والمسلمین امیرمقبل در دیدار رئیس و کارکنان دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان با نماینده ولی فقیه در این استان در گزارشی به اعزام مبلغ به زندان اشاره کرد و گفت: طی هماهنگی بعمل آمده با اداره کل زندان ها جهت رفع نیاز تبلیغ هدفمند و تخصصی در زندان اعزام ها صورت گرفت که بحمدالله بازخورد بسیار خوبی از اداره کل زندان های استان و همچنین مسئولین زندان های استان دریافت کردیم، با توجه به اینکه دفتر بعنوان رابط بین نهادهای حوزوی و زندان معرفی گردید سعی شد مبلغان در کلیه امور تبلیغی و فرهنگی نقش آفرینی کنند.

رئیس اداره فرهنگی تبلیغی بیان داشت: در جهت تامین نیاز تبلیغی فرهنگی مناطق روستایی و حاشیه ای اعزام هایی در سراسر استان فعال گردید و در نظر داریم در این مناطق از طریق تشکیل گروه های تبلیغی شبکه تبلیغی منسجم شکل بگیرد .

وی به تشکیل گروه ها با هدف انسجام بخشی به فعالیت های تبلیغی اشاره و از تشکیل 44 گروه تبلیغی خبر داد و در ادامه گفت:  مبلغان دفتر  3000 جلسه پرسش و پاسخ در مدارس آموزش و پرورش در سال 1401 برگزار کردند.

حجت الاسلام والمسلمین امیرمقبل در بخش دیگری از گزارش خود به اعزام تخصصی توجه کرد و بیان داشت: 128 مبلغ متخصص برادر و خواهر در تخصص های نقد وهابیت،نقد مدعی یمانی ، مهدویت، تحکیم خانواده، مشاوره و مهارت های زندگی،تربیت دینی کودک و نوجوان،معارف قرآن کریم حضور دارند و قریب 70 پرونده دیگر در دست بررسی و اقدام است.

وی به آمارهای اعزام تخصصی اشاره کرد و گفت: 65 مبلغ در زمینه نقد وهابیت قریب به 2000 ساعت فعالیت در سال 1401 ثبت نموده اند.  در اعزام تخصصی مهدویت و نقد مدعی یمانی 25 مبلغ 750 ساعت فعالیت انجام داده اند.

رئیس اداره فرهنگی تبلیغی افزود: در  اعزام تخصصی خانواده38 مبلغ 900 ساعت فعالیت ثبت کردند.

وی همچنین به کتابخانه تخصصی دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان اشاره کرد و اظهار داشت: کتابخانه تخصصی با بیش از 12000 جلد و 6400 عنوان کتاب در زمینه نقد فرق ،روانشناسی و خانواده  و کودک و نوجوان میزبان دانش پژوهان مختلف است.

حجت الاسلام  و المسلمین امیرمقبل به تولید محتوای منبر با رویکرد نقد وهابیت و همچنین موضوع خانواده توسط این اداره اشاره کرد و افزود: با بهره گیری از مبلغان متخصص بیش از 100 محتوا با موضوع مهارت های زندگی و پیشگیری از طلاق تهیه و از برگزیده های آن عکس نوشته تولید و منتشر شد.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما