يكشنبه 9 ارديبهشت 1403   18:45:59

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

تعمیق باور دینی با «زیست مؤمنانه»

  • خلاصه :قطب تعمیق باور دینی و با مشارکت انجمن کلام حوزه های علمیه، دوره مقدماتی زیست مؤمنانه را با هدف مروری بر امتداد ایمان در مهمترین حوزه های عینی بشر، طراحی کرده است و این دوره در حال برگزاری می باشد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حوزه‌های مختلفی در زندگی مردم نقش آفرین است و البته برخی از این حوزه ها، نقش مهم تر و گسترده ای به خود اختصاص داده است. «سلامت جسم»، «سلامت روان»، «معنویت»، «تربیت»، «اخلاق»، «معیشت» و «سیاست» را شاید بتوان از جمله این حوزه های مهم و اثر گذار در زندگی عموم جامعه دانست. 
علیرغم وجود آموزه‌های دینی در حوزه های مختلف پیش گفته، نوعا این زمینه ها با تکیه بر تجارب شخصی و یا با تکیه بر آموزه های التقاطی ساماندهی می شوند و ناگفته پیداست ثمرۀ این وضعیت – یعنی فاصله و جدایی میان آموزه های دینی و عرصه های عینی زندگی -  چیزی جز تضعیف ایمان در صحنه های مختلف زندگی و پرورش انسانهایی سکولار و ضعیف الایمان نخواهد بود.
نظر به اهمیت این موضوع، قطب تعمیق باور دینی و با مشارکت انجمن کلام حوزه های علمیه، دوره مقدماتی زیست مؤمنانه را با هدف مروری بر امتداد ایمان در مهمترین حوزه های عینی بشر، طراحی کرده است و این دوره در حال برگزاری می باشد.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما