شنبه 8 ارديبهشت 1403   18:14:45

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

نشست مشترک رئیس میز کار تخصصی تعمیق قرآن با کارکنان جنوب شرق

  • خلاصه :نشست مشترک رئیس میز کار تخصصی توسعه و تعمیق فرهنگ قرآنی دفتر تبلیغات اسلامی با کارکنان جنوب شرق برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، نشست رئیس میز قرآن دفتر تبلیغات اسلامی حجت الاسلام والمسلمین عیسی عیسی زاده با حضور کارکنان دفتر تبلیغات اسلامی جنوب شرق ببرگزار شد.

در این نشست پس از برگزاری زیارت عاشورا ابتدا حجت الاسلام والمسلمین بامری رئیس شعبه جنوب شرق گزارشی از فعالیت های دفتر ارائه سپس معاونان و کارکنان دفتر نیز در مورد فعالیت های خویش در دفتر توضیحاتی ارائه نمودند.
در ادامه حجت الاسلام والمسلمین عیسی زاده پس از تشکر و قدردانی از زحمات ارزشمند رئیس شعبه جنوب شرق و همه همکارانشان  در فراهم نمودن  تشکیل جلسات میز قرآن در سطح استان سسیتان و بلوچستان در مورد  ظرفیت های  گوناگون و کم نظیر دفتر تبلیغات اسلامی  اظهار داشتند: دفتر تبلیغات اسلامی در حوز های گوناگون فرهنگِی، پژوهشی، تبلیغی و آموزشی و مجازی از ظرفیت های بسیار نادری برای تامین نیازهای اقشار گوناگون جامعه برخوردار است  که متاسفانه بسیاری از اقشار جامعه از این ظرفیت ها بی خبر هستند به عنوان نمونه  بنده در این دوسال گذشته در بسیاری از مجامع فرهنگی، علمی و پژوهشی در سطح کشور حضور پیدا کرده و نسبت به معرفی این ظرفیت ها به ویژه در حوزه فعالیت های قرآنی دفتر تبلیغات اسلامی  توضیحاتی را ارائه نمودم که در پایان این جلسات تمام این مراکز اعلام نمودند .

وی گفت: ما تا کنون هیچ اطلاعی از این ظرفیت ها و دستاوردهای فراوان علمی و فرهنگی دفتر تبلیغات اسلامی نداشتیم. از همین رو از همه کارکنان به ویژه مسئولین مربوطه و مدیران و تولید کنندگان سرمایه های علمی و فرهنگی دفتر انتظار می رود تا تلاش نمایند با معرفی این دستاوردهای ذی قیمت دفتر، زمینه ارتقای فرهنگی ومعنوی عموم جامعه و متخصصان کشوررا فراهم نمایند.

در پایان  نشست، رئیس دفتر جنوب شرق جناب حجت الاسلام والمسلمین آقای بامری با تشکر از حضور رئیس میز قرآن در استان سیستان و بلوچستان و از ارائه بسیار زیبا و تاثیر گذار ایشان در سطح استان،  اظهار داشتند امیدواریم  در آینده نزدیک بتوانیم مجددا با حضور ایشان در دیگر شهرهای استان  و استان های همجوار به معرفی دستاوردهای کم نظیر دفتر تبلیغات اسلامی بپردازیم.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما