جمعه 7 ارديبهشت 1403   06:28:23

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

معاون فرهنگی وتبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی خبرداد؛

حضور بیش از ۸ هزار مبلغ در مناطق مختلف کشور در ایام محرم

  • خلاصه :به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم بیش از ۸ هزار و ۵۰۰ نفر از مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به مناطق مختلف کشور اعزام شدند.

به گزارش تبلیغ نیوز به نقل از خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، حجت الاسلام والمسلمین روستا آزاد معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در گفت وگویی تصریح کرد: به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم بیش از ۸ هزار و ۵۰۰ نفر از مبلغان حوزه علمیه قم به مناطق مختلف کشور اعزام شدند.

وی افزود: برای غنی سازی کار تبلیغ مبلغان سه کتاب ره توشه ماه محرم در اختیار مبلغان قرار گرفته شده است.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی افزود: مبلغانی که تمایل به استفاده از محتوای این کتاب ها را دارند می توانند با مراجعه به سایت بلاغ از نسخه الکترونیکی این کتاب ها به صورت رایگان استفاده نمایند.

وی اظهار داشت: با توجه به شرایط کرونایی به مبلغان تاکید شده است که در خصوص سلامتی و حفظ سلامت و رعایت مسائل بهداشتی نکات ضروری و مورد نیاز را به مردم بازگو کنند.

حجت الاسلام والمسلمین روستا آزاد یادآور شد: حفظ سلامتی از مسائل ضروری است که در دین اسلام به آن تاکید شده است بنابراین مجلس سوگواری اباعبدالله الحسین علیه السلام با رعایت همه مسائل بهداشتی و با حفظ سلامتی عزاداران انجام خواهد شد.

 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما