شنبه 8 ارديبهشت 1403   00:53:13

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی تأکید کرد:

ارتباط بین نهادهای تبلیغی کشور الزام را می طلبد نه رجحان

  • خلاصه :معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی، ارتباط با نهادهای فرهنگی کشور را از ضروریات فعالیت های تبلیغی عنوان کرد و گفت: برای ایجاد فعالیت های فرهنگی و تبلیغی مؤثر و سودمند، ارتباط بین نهادهای تبلیغی کشور الزامی است.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام والمسلمین سعید روستاآزاد در جلسه کمیته فرهنگی و هدایت تبلیغی استان چهارمحال و بختیاری که با حضور حجت الاسلام والمسلمین مهدی طاهری «مدیرکل تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری» برگزار شد، اظهار داشت: اگر مجموعه دفتر تبلیغات اسلامی بخواهد در سطح کشور فعالیت های سودمند را رقم بزند، مسیری جز ارتباط و هم افزایی با نهادهای فرهنگی - تبلیغی خصوصاً سازمان تبلیغات اسلامی ندارد.

وی، ارتباط با نهادهای فرهنگی کشور را از ضروریات فعالیت های تبلیغی عنوان کرد و گفت: اینکه این ارتباط را از جایگاه رجحان ببینیم، یک اشتباه است.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی با اشاره به اهمیت موضوع "مسأله محوری" در فعالیت های فرهنگی تصریح کرد: قریب به یک دهه است که معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی بحث "مسأله محوری" را با اولویت حدود ۱۴ موضوع از جمله؛ تعمیق باورهای دینی، مقابله با فرق انحرافی، خانواده با تمرکز به موضوع طلاق و... در دستور کار خود قرار داده است.

وی افزود: بخشی از موضوعات مذکور علمی و آکادمیک و مربوط به تولید محتوای دانشی و مهارتی موضوعات است و بخش دیگر نیز بالطبع به حوزه تبلیغ و ترویج و بحث های عمومی فرهنگی اجتماعی برای ساری و جاری کردن آن مربوط می شود؛ در ایجاد هر دو بخش تعامل با دستگاه های فرهنگی کشور از جمله سازمان تبلیغات اسلامی یک امر ضروری است.

حجت الاسلام والمسلمین روستاآزاد خطاب به مدیرکل تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری، حضور ایشان را در استان مغتنم برشمرد و اظهار داشت: با توجه به سابقه علمی و عملی شما، امیدواریم با طرح سرفصل های مشترک بین دو مجموعه بتوانیم شاهد برنامه های اثرگذاری در خصوص فعالیت های فرهنگی و تبلیغی در استان چهارمحال و بختیاری باشیم.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی به موضوع ظرفیت تبلیغی حوزه خواهران پرداخت و خاطرنشان کرد: در فصل جدید سازمان تبلیغات اسلامی توجه بسیار خوبی به بحث حوزه خواهران و ظرفیت آنان در نشر معارف اسلامی شده است ولی در بخش عملیاتی اقدامات محسوسی شکل نگرفته است.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما