پنجشنبه 7 مرداد 1400   09:16:03

(تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها)

print

معاونت فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در بدو شكل گيري و تأسيس این دفتر در ماه هاي پس از پيروزي انقلاب اسلامی ایجاد شد و به جذب و اعزام مبلغ در مناسبتهاي مختلف همت گمارد.
براساس حکم بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره)، مأموریت اصلی دفتر تبلیغات اسلامی آشنا سازی ملت ایران به وظایف دینی و سیاسی اسلامی خود با بهره‌گیری از مدرسین، فضلا و طلاب حوزه‌های علمیه می‌باشد.
اعزام هزاران مبلغ به جبهه‌ها در دوران دفاع مقدس از افتخارات اين بخش می‌باشد.
معاونت فرهنگی، تبلیغی با بهره مندي از سرمايه انساني منحصر به فرد بیش از 43 هزار مبلغ خدمات تبلیغی به جامعه ارائه می‌نماید.

جهت ارتباط با این معاونت بر روی لوگوی ذیل کلیک نمایید.

آرشیو

پرداختن به تاریخ شفاهی در کنار جمع آوری اسناد حوزوی ضروری است

رئیس اداره امور تبلیغ نخبگان معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی گفت: شایسته است مرکز اسناد حوزه های علمیه در کنار فعالیت های ارزشمند خود به تاریخ شفاهی روحانیت که در شکل گیری انقلاب اسلامی و قبل از آن مؤثر بودند نیز بپردازد.

«جلب مشارکت مردمی» امری مهم در پیشرفت فعالیت های فرهنگی است

مدیرکل تبلیغ عمومی دفتر تبلیغات اسلامی با بیان اینکه «جلب مشارکت مردمی» امری مهم در پیشرفت فعالیت های فرهنگی است، گفت: سازمان تبلیغات اسلامی چهارمحال بختیاری برای بسترسازی فعالیت گروه های تبلیغی، نهادهای استانی را پای کار بیاورد.

«احساس مسؤولیت اجتماعی» شعار واحد مراکز حوزوی در دهه محرم

در یازدهمین جلسه کمیسیون فرهنگی و تبلیغی نهادهای عالی حوزوی، «احساس مسؤولیت اجتماعی(امر به معروف و نهی از منکر، فرزندآوری، تواصی به حق و دستگیری از مستمندان)» به عنوان شعار واحد مراکز حوزوی در دهه محرم سال جاری تصویب گردید.

تولید مستند «پنجره» با موضوع ازدواج بهنگام جوانان به همت دفتر تبلیغات اسلامی

رئیس اداره هنرهای تصویری معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی گفت: به همت این اداره و با همکاری قطب خانواده، اخلاق و سبک زندگی دفتر تبلیغات اسلامی مستند پنجره با موضوع ازدواج جوانان در حال تولید است.

محورهای چهارگانه تبلیغ تخصصی/ شرط موفقیت و ماندگاری تبلیغ

معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی، خشیت الهی، قول سدید، نتیجه گرا بودن و توجه به تحول فرهنگی پیش آمده در عصر حاضر را از محورهای شاخص در حوزه تبلیغ تخصصی دانست و گفت: اگر عمل ما عامل ذکر خدا و آرامش شد، در این صورت تبلیغ موفق و منشأ اثر خواهیم داشت.

اوقات فراغت تابستان فرصت طلایی برای تبلیغ معارف اسلامی

مدیرکل تبلیغ عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، اوقات فراغت تابستان را فرصت طلایی برای تبلیغ معارف اسلامی عنوان کرد و گفت: در طرح تابستان فرصت تبلیغی برای مبلغان از ۱۰ تیرماه لغایت ۱۹مردادماه به مدت ۴۰ روز خواهد بود.

مرکز خدمات؛ حامی اصلی شبکه تبلیغ

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی گفت: حمایت های همه جانبه مرکز خدمات اعم از بیمه، بهداشت و درمان, مسکن و... این نهاد را به یکی از حامیان اصلی شبکه تبلیغ، تبدیل کرده است.

مرکز خدمات؛ حامی اصلی شبکه تبلیغ

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی گفت: حمایت های همه جانبه مرکز خدمات اعم از بیمه، بهداشت و درمان, مسکن و... این نهاد را به یکی از حامیان اصلی شبکه تبلیغ، تبدیل کرده است.

ارتباط بین نهادهای تبلیغی کشور الزام را می طلبد نه رجحان

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی، ارتباط با نهادهای فرهنگی کشور را از ضروریات فعالیت های تبلیغی عنوان کرد و گفت: برای ایجاد فعالیت های فرهنگی و تبلیغی مؤثر و سودمند، ارتباط بین نهادهای تبلیغی کشور الزامی است.

کارگاه های مجازی دانش افزایی برگزار می شود

مرکز آموزش های کاربردی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی به منظور افزایش سطح علمی و عملی مبلغان، کارگاه های مجازی دانش افزایی را برگزار می کند.

تبلیغ تخصصی در دفتر تبلیغات اسلامی دارای پیشینه قدیم و قویمی است

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: جایگاه امر تبلیغ به ویژه بعد تخصصی آن همچون تبلیغ تخصصی کودک و نوجوان در دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی از پیشینه ای قدیم و قویمی برخوردار است.

تبلیغ تخصصی در دفتر تبلیغات اسلامی دارای پیشینه قدیم و قویمی است

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: جایگاه امر تبلیغ به ویژه بعد تخصصی آن همچون تبلیغ تخصصی کودک و نوجوان در دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی از پیشینه ای قدیم و قویمی برخوردار است.

12345678910...>>>
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما