شنبه 8 ارديبهشت 1403   16:55:49

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

تعامل مرکز ملی پاسخگویی با اداره سمپاد استان اصفهان/ آمادگی همه جانبه جهت حضور کارشناسان در 24 مدرسه استان

  • خلاصه :طی جلسه ای، برنامه‏ های عملیاتی پاسخگویی دینی در مدارس سمپاد استان اصفهان طرح و بررسی گردید.
به گزارش تبلیغ نیوز، طی جلسه‏ ای با حضور حجت الاسلام پورنوروز به نمایندگی از حجت الاسلام اصغری «رئیس مرکز ملی پاسخگویی»، حجت الاسلام علیجانی «رئیس نمایندگی مرکز ملی شعبه اصفهان» و دکتر احسان صنعتکار «رئیس اداره سمپاد آموزش و پرورش استان اصفهان» برنامه‏ های عملیاتی حضور کارشناسان پاسخگو در مدارس سمپاد استان اصفهان طی سال جاری بررسی شد.
در ابتدای این جلسه حجت الاسلام پورنوروز ضمن معرفی مرکز ملی پاسخگویی، گزارشی از روند فعالیت های مرکز در مدارس استعدادهای درخشان ارائه کرد و در ادامه پیشنهادهای اجرایی برای آغاز پرسش و پاسخ دینی طی سال تحصیلی جاری در مدارس سمپاد استان اصفهان بررسی گردید.
حجت الاسلام علیجانی نیز با اشاره به تجربه موفق فعالیت‏ های میدانی و چهره به چهره در شهر اصفهان با حضور کارشناسان پاسخگو، بر آمادگی برای حضور در مدارس تاکید کرد.
در این جلسه دکتر صنعت‌کار با تاکید بر اهمیت برنامه‏ های گفتگومحور در مدارس، فعالیت‏ های مرکز در مدارس استعدادهای درخشان را مفید و البته ضروری قلمداد کرد و آمادگی همه جانبه اداره کل استان جهت حضور کارشناسان در 24 مدارس استان اصفهان را اعلام کرد.
شایان ذکر است برنامه پاسخگویی میدانی در مدارس استعدادهای درخشان از سال گذشته طی تفاهم‏‌نامه مرکز ملی پاسخگویی و سازمان پرورش استعدادهای درخشان (سمپاد) آغاز شد و بناست در سال جاری در شش استان امتداد یابد.


 
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما