يكشنبه 9 ارديبهشت 1403   14:30:29

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

سلسله کارگاه های آموزشی مشاوره خانواده در استان سیستان و بلوچستان

  • خلاصه :دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور در ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله) اقدام به برگزاری کارگاه آموزشی مشاوره خانواده در سطح استان سیستان و بلوچستان نمود.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی رئیس اداره آموزش های کاربردی این شعبه در این باره اظهار داشت: این کارگاه های آموزشی با ارائه حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالفضل موسوی از اساتید نخبه دفتر تبلیغات اسلامی و اعزامی از شهر مشهد مقدس ویژه خانواده طلاب، مبلغین و نومزدوجین برگزار شد.
وی افزود: هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی که به مدت پنج روز در شهرهای زاهدان، زابل، چابهار و ایرانشهر برگزار گردید ارتقای مهارت های زندگی، فرزند پروری، بهبود روابط و تحکیم بنیان خانواده در زندگی طلاب و مبلغین بود.
رئیس اداره آموزش های کاربردی مبلغان شعبه جنوب شرق تبیین مفاهیم صحیح مسئولیت ‌پذیری برای کودکان از سوی والدین را یکی دیگر از اهداف برگزاری این کارگاه دانست و بیان نمود: فرزندپروری به عنوان آمیزه‌ای از موضوعات و مسائل پیچیده را در بر می‌گیرد که به هنگام ورود به این حوزه آشکار می‌شوند.
حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی با بیان اینکه خانواده بنیادی‌ترین نهاد در جامعه انسانی است و مهم‌ترین هسته تربیت و سازندگی افراد خانواده است، اظهار داشت: تحکیم خانواده و شکل‌گیری افرادی سالم و مؤمن، لازمه شکل‌گیری جامعه‌ای اسلامی برای نسل آینده است.
گفتنی است شیوه های تعامل و ارتباط  مادران با فرزندان بمنظور ایجاد صمیمیت بین اعضای خانواده و گسترش گفت وگوهای بین نسلی و نحوه ارتباط با همسر در امور تربیت فرزندان را از دیگر موضوعات مطرح شده در این کارگاه ها بود.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما