يكشنبه 9 ارديبهشت 1403   20:15:28

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

معاون توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی در جمع کارکنان جنوب شرق،

ورزش در نشاط و شادابی کارکنان مؤثر است

  • خلاصه :معاون توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در جمع کارکنان شعبه جنوب شرق گفت: ورزش کردن در نشاط و شادابی کارکنان مؤثر است.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام والمسلمین ثنائی در جمع کارکنان شعبه جنوب شرق کشور حضور یافت و در موضوع نشاط و شادابی در نیروی انسانی سازمان مباحثی مطرح نمود.
معاون توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم اظهار داشت: ورزش در نشاط و شادابی کارکنان هر سازمانی موثر است زیرا در دهه سوم کار یک نیروی انسانی که دهه استفاده از تجربیات آن می باشد او دچار بیماری و مشکلات درمانی و سلامت نمی شود.
وی در ادامه به اهمیت بروز رسانی اطلاعات هر نیروی انسانی اشاره کرد و بیان داشت: امروزه اگر کسی به اطلاعاتی که دارد بسنده کند قطعا عقب می افتد و در جامعه شکست می خورد.
حجت الاسلام والمسلمین ثنائی در ادامه به آیه 114 سوره طه اشاره کرد که می فرماید: وَقُل رَّبِّ زِدۡنِي عِلۡمٗا و در این باره افزود: پیامبر اکرم (ص) که دارای همه علم های دنیوی و اخروی بود از خداوند می خواهد که علم او را زیاد کند و هر لحظه به دنبال افزایش دانش خود بوده است پس ما هم باید هر روز به دنبال کسب مطالب جدید و بروز باشیم.
عضو کمیسیون جذب دفتر تبلیغات اسلامی تصریح کرد: نیروی انسانی هر مجموعه سرمایه آن مجموعه می باشد و قطعا نیرویی در دفتر تبلیغات اسلامی جذب می شود که تعهد سازمانی داشته باشد.
در ابتدای این جلسه نیز کارکنان شعبه جنوب شرق به بیان نکته و نظرات خود پیراموم مسائل شغلی و سازمانی خود مطرح کردند.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما