يكشنبه 9 ارديبهشت 1403   18:00:52

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

با حضور معاون توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی؛

برگزاری کارگاه آموزشی اخلاق و خانواده ویژه ملاهای محلی و مکتبی جنوب شرق

  • خلاصه :کارگاه آموزشی اخلاق و خانواده با حضور حجت الاسلام والمسلمین ثنایی معاون توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی ویژه ملاهای محلی و مکتبی جنوب شرق برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام والمسلمین ثنایی در این کارگاه به موضوع اخلاق و اهمیت اخلاق نیکو در بین همه مسلمانان پرداخت و داشتن اخلاق پسندیده و نیکو را یکی از شاخصه های مهم مسلمانی دانست.
معاون توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی در جمع ملاهای محلی و مکتبی استان های کرمان و سیستان بلوچستان که از سوی دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور به اردوی فرهنگی، آموزشی و زیارتی شهر مقدس قم اعزام شده بودند به تفسیر حدیث: الخُلقُ وِعاءُ الدِّينِ از نبی مکرم اسلام (ص) پرداخت و اخلاق را ظرف دین دانست و در این باره مباحثی را مطرح نمود.
گفتنی است کارگاه های آموزشی مختلفی از سوی مرکز آموزش های کاربردی مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم ویژه  ملاهای محلی و مکتبی شعبه جنوب شرق که در این اردو حضور داشتند برگزار شد.
لازم به ذکر است این اردو بمناسبت فرا رسیدن ایام رحلت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها ویژه 40 نفر افراد منتخب از ملاهای محلی و مکتبی جنوب شرق در شهر مقدس قم برگزار گردید.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما