جمعه 7 ارديبهشت 1403   16:48:05

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور:

طرح «سفیران ولایت» در راستای حمایت از شعار سال اجرا می شود

  • خلاصه :رئیس دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور از اجرای طرح سفیران ولایت در راستای حمایت از شعار سال خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام والمسلمین سجادی «رئیس دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور» از اجرای طرح سفیران ولایت در سطح منطقه جنوب شرق خبر داد و اظهار داشت: در جهت رهنمودهای مقام معظم رهبری در استفاده از تولیدات داخلی و استفاده از نرم افزارهای ساخت داخل کشور دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق طرح سفیران ولایت را در این راستا اجرا می کند.

وی یکی از وظایف آحاد مردم به ویژه مسؤولان را دلسپردن و تبعیت از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی دانست و گفت: با توجه به تأکیدات چند ساله مقام معظم رهبری در جهت مصرف کالای داخلی، دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق نیز بر خود لازم می داند تا این امر مهم را اجرایی کرده و در قدم اول از فضای مجازی داخلی حمایت کند.

حجت الاسلام والمسلمین سجادی در ادامه بیان داشت: مجموعه دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور با همیاری و همراهی طلاب و مردم انقلابی مناطق جنوب شرق طرح سفیران ولایت را در جهت همنوایی با پیام سال رهبری ارائه می کند.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور تصریح کرد: در گام اول این طرح طلاب و روحانیون منطقه جنوب شرق به استفاده از فضای مجازی داخلی و ترک فضای مجازی خارجی اقدام می نمایند و با اعلام این موضوع به شعبه جنوب شرق به عنوان سفیران ولایت در منطقه ساماندهی خواهند شد.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما