شنبه 8 ارديبهشت 1403   22:09:23

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

گزارشی از برگزاری؛

نمایشگاه معنویت در‌ اسارت در فرهنگسرای خاوران - تهران

  • خلاصه :به همت قطب «تعمیق ایمان دینی و مقابله با فرق انحرافی» و با همکاری «معاونت فرهنگی و تبلیغی» دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، نمایشگاه معنویت در‌ اسارت در فرهنگسرای خاوران تهران برگزار گردید.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، به همت قطب «تعمیق ایمان دینی و مقابله با فرق انحرافی» و با همکاری «معاونت فرهنگی و تبلیغی» دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، نمایشگاه معنویت در‌ اسارت در فرهنگسرای خاوران تهران برگزار گردید.

گفتنی است این نمایشگاه با مشارکت نمایندگی دفتر تبلیغات اسلامی در تهران و سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به مدت 3 روز، از یکم لغایت سوم بهمن ماه 1402 برپا شد.

نمایشگاه «معنویت در اسارت» در دو بخش اصلی «نقد معنویت های نوپدید» و «نقد تصوف فرقه ای» دایر شد و به صورت راوی محور و با حضور کارشناسان علمی در قالب های متنوعی چون تابلو مقاله (160 تابلو)، کلیپ های ویدیویی، اجناس و کالاهای نمادین هر فرقه، اینفوگرافی، پاورپوینت، بروشور و ... مورد بازدید مخاطبان قرار گرفت.

ویژگی شاخص این نمایشگاه، حضور روایتگران متخصص و پاسخگو در هر غرفه است؛ کارشناسان راوی با ارایه محتوای علمی تابلوهای نمایشگاه و پاسخ به پرسش های بازدیدکنندگان، فعالیت چشمگیری در نمایشگاه داشته اند.
عناوینی که در  بخش «نقد تصوف فرقه ای» به آن پرداخته شده است می توان به «نقشبندیه و شاخه های آن»، «قادریه و شاخه های آن»، «نوربخشیه جدید»، «خاکساریه»، «سلطان علیشاهی گنابادی»، «صفی علیشاهی»، «اویسیه» و «ذهبیه» اشاره نمود.

همچنین در بخش «نقد معنویت های نوپدید» که با هدف آشنایی اجمالی و انتقادی با مهمترین جریان های معنوی نوپدید برپا گردید غرفه های «آمارها و آسیب ها»، «شیطان گرایی»، «عرفان حلقه»، «یوگا» و «تفکر نوین» به نمایش گذاشته شد.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما