جمعه 14 ارديبهشت 1403   22:47:41

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

جشنواره ملّی موشن‌گرافیک «طلافنگ» راهی برای حضور دین در فضای مجازی

  • خلاصه :رئیس اداره فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با اشاره به برگزاری جشنواره ملّی موشن‌گرافیک «طلافنگ» گفت: هدف از رویداد ملّی موشن‌گرافیک «طلافنگ» استخراج و به اشتراگ گذاری فکر، ایده، هنر و راهی برای حضور دین در فضای مجازی است.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، مهدی پایون در گفت و گویی با اشاره به محورهای جشنواره ملّی موشن‌گرافیک «طلافنگ»، اظهار داشت: چهار محور برای این جشنواره در نظر گرفته شده است که آثار هر محور به شکل مستقل، داوری شده و جوایز جداگانه‌ای به هر بخش تعلق خواهد گذفت.

وی افزود: «آسیب‌های اجتماعی»، «قصص قرآنی و آیات تبیین»، «جایگاه نماز در جامعه اسلامی» و «سبک زندگی، اسلامی ایرانی» چهار محور این جشنواره را شامل می‌شوند.

دبیر جشنواره ملّی موشن‌گرافیک «طلافنگ» تصریح کرد: آثاری که می‌تواند به دبیرخانه جشنواره ارسال شود، انواع موشن‌گرافی های دوبعدی، سه بعدی، استاپ‌موشن کمیک‌موشن، موشن آبجکت، اینفوموشن و استوری موشن است و  اولویت با آثاری است که با موضوع‌های جشنواره همخوانی بیشتری داشته باشند.

وی تأکید کرد: حجم موشن‌ها می‌بایست حداکثر 50 مگابایت و زمان هر موشن حداکثر 120 ثانیه باشد. هر تولیدکننده می‌تواند حداکثر 3 اثر را به دبیرخانه ارسال کند. مالکیت اثر نیز می‌بایست با شخص ارسال کننده باشد.

پایون با اشاره به جوایز هر بخش بیان کرد: نفر اول تا سوم هر بخش به طور مستقل و به ترتیب 10، 8 و 5 میلیون تومان به عنوان جایزه دریافت خواهند کرد. در بخش فنی جشنواره نیز دبيرخانه جشنواره به 4 اثر در حوزه بهترین سناریو و ایده‌پردازی، بهترین گویندگی، بهترین تصویرگری و بهتری کارگردانی و تدوین جوایزی اهدا خواهد کرد.

وی در پایان گفت: عموم علاقه‌مندان می‌توانند ارسال آثار خود را تا 10 اسفند سال جاری به نشانه اینترنتی  m8r.ir/talafang ارسال نمایند.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما