شنبه 8 ارديبهشت 1403   22:55:21

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

به همت اداره کل تبلیغ تخصصی برگزار شد؛

دیدار صمیمی خطبای مشهور و نخبه با رئیس دفتر تبلیغات اسلامی

  • خلاصه :به همت اداره کل تبلیغ تخصصی خطبای مشهور و نخبه دفتر تبلیغات اسلامی با حجت الاسلام والمسلمین احمد واعظی رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه‌علمیه قم دیدار کردند.

به گزارش تبلیغ نیوز، جمعی از خطبای مشهور و نخبه با حجت الاسلام والمسلمین احمد واعظی رئیس دفتر تبلیغات اسلامی و حجت الاسلام و المسلمین روستاآزاد معاون فرهنگی و تبلیغی دیدار کردند.

در ابتدا این دیدار حجت الاسلام والمسلمین واعظی رئیس دفتر تبلیغات اسلامی ضمن خیر مقدم و تقدیر و تشکر از فعالیت های مبلغان نخبه و خطبای مشهور در عرصه های مختلف اعم از خطابه، رسانه ای و مجازی اظهار داشت: تاثیرگذاری و نقش تبلیغ در جامعه در عرصه های مختلف توسط خطبای گرانقدر مشهود و قابل تقدیر می باشد.

شایان ذکر است در این دیدار، وعاظ گرامی از برگزاری این جلسه در دفتر تبلیغات اسلامی تشکر نموده و در ادامه به بیان دیدگاه های خود در مورد مسائل مهم کشور و مشکلات و مسائل اجتماعی پرداختند که بخشی از آنها مربوط به مسائل فرهنگی جامعه بود.

لازم به ذکر است در ادامه این دیدار حجت الاسلام و المسلمین سعید روستاآزاد معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی، گزارشی از تبلیغ مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی در سال جاری در سطوح مختلف ارائه نمود
 

 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما