شنبه 8 ارديبهشت 1403   12:09:36

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

در آستانه 40 سالگی تأسیس موسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه خواهران قم

نخستین پیش نشست همایش نکوداشت 40سالگی موسسه معصومیه برگزار شد

  • خلاصه :این نشست با هدف بالفعل سازی ظرفیت های موجود در دانش آموختگان و معرفی بسترهای امتداد اجتماعی و اثربخشی آنان صورت پذیرفت.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، در این مراسم حجة الاسلام دکتر علی غلامی رییس موسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه خواهران قم با معرفی طرح «شکوه تعالی» و ارائه ۴۵ عرصه آن، به تشریح چگونگی فعالیت های آتی دانش آموختگان در عرصه های مختلف، آموزشی، پژوهشی و تبلیغی پرداخت.

 وی افزود: تلاش ما در جذب حمایت های نهادهای حامی اعم از دفتر تبلیغات، وزارت خانه ها و نهادهای حوزوی و حاکمیتی نسبت به هر یک از گروه های تبلیغی که زیر نظر معاونت فرهنگی تبلیغی دفتر تیلیغات اسلامی تشکیل خواهد شد؛ طی تفاهم نامه های مختلف همچنان ادامه خواهد داشت.

طرح «شکوه تعالی» زیر نظر راهبرهای تراز کشوری و با تشکیل گروههای تبلیغی و سمن ها و از طریق استعداد سنجی و ایجاد نقش اجتماعی و انتساب در میدان های گوناگون و آموزش های مورد نیاز مهارتی هر یک از عرصه ها، به شکوفایی توانایی‌های دانش آموختگان خواهر در عرصه های آموزشی، پژوهشی،  فرهنگی و مدیریتی می پردازد.

 طبق این طرح، دانش آموختگان و طلاب موسسه، پس از گذراندن ۱۲۰ ساعت آموزشی و کارورزی، در ایفای نقش اجتماعی انتساب داده شده، توانمند شده و جهت مصاحبه و تشکیل پرونده و گروه تبلیغی به بخش تبلیغ تخصصی معاونت فرهنگی‌تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی معرفی می‌گردند.

شایان ذکر است؛ مصاحبه های استعداد سنجی در ابتدای سال آتی و با هدف هدایت دانش آموختگان موسسه، طبق استعدادها و علایق آنها، به سمت عرصه های مختلف کنشگری انجام خواهد شد.
 
امتیاز دهی
 
 

نظر شما
نام
پست الكترونيک
وب سایت
متنی که در تصویر می بینید عینا تایپ نمایید
نظر
بيشتر
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما