دوشنبه 10 ارديبهشت 1403   22:27:48

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی تاکید کرد:

ضرورت استفاده از تجربیات و ظرفیت های بازنشستگان

  • خلاصه :معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی بیان کرد: در خیلی از مجموعه های اداری نسبت به ظرفیت، استعداد و توانمندی های نیروهای بازنشسته توجه کافی و وافی نمی شود، جا دارد با طراحی برنامه های دقیق و ساز و کار مناسب از تجربیات این بزرگواران استفاده گردد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، در حاشیه جلسه شورای اداری معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی در سالن جلسات شهید سلیمانی برگزار شد از بازنشستگان سال 1402 این معاونت تجلیل و تقدیر به عمل آمد.
حجت الاسلام والمسلمین سعید روستاآزاد معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی ضمن تشکر از خدمات حدود سی سال آقایان سیدجعفر جوادی، رضا آناهید، عباس شکیبا، محمدمهدی خوش بیان و غلامرضا محسنی بر ضرورت ارتباط هرچه بیشتر کارکنان با نیروهای بازنشسته تاکید کرد و اظهار داشت: از تمامی همکاران خود در معاونت درخواست دارم ارتباط خود را با این بزرگوارانی که امروز از آنان تقدیر می شود و تمام نیروهایی که بخشی از عمر خویش را در جهت خدمت به مبلغان قرار داده اند قطع نکنند.
وی در ادامه افزود: در خیلی از مجموعه های اداری نسبت به ظرفیت، استعداد و توانمندی های نیروهای بازنشسته توجه کافی و وافی نمی شود، جا دارد با طراحی برنامه های دقیق و ساز و کار مناسب از تجربیات این بزرگواران استفاده گردد.
حجت الاسلام والمسلمین روستاآزاد تصریح کرد: کانونی که هم اکنون برای بازنشستگان در مجموعه دفتر تبلیغات اسلامی مشغول به کار می باشد، زمانی می تواند منشأ اثر باشد که از تجربیات و ظرفیت های موجود در نیروهای بازنشسته به احسن وجه اسفاده نماید.
 
امتیاز دهی
 
 

نظر شما
نام
پست الكترونيک
وب سایت
متنی که در تصویر می بینید عینا تایپ نمایید
نظر
بيشتر
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما