يكشنبه 9 ارديبهشت 1403   02:33:59

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

نخستین جشنواره تعالی زیست مجازی برگزار می شود

  • خلاصه :نخستین جشنواره تعالی زیست مجازی از سوی میز تخصصی سبک زندگی اسلامی دفتر تبلیغات اسلامی ویژه اولیا، مربیان و مبلغان دینی بمناسبت ماه مبارک رمضان برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدتقی موسوی‌فر دبیر میز تخصصی سبک زندگی اسلامی دفتر تبلیغات اسلامی در گفت وگو با خبرنگار ما با اشاره به اهمیت فضای مجازی در اندیشه رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: ایشان می فرمایند که «فضای مجازی خیلی مهم است و الان واقعا فضای مجازی یک بخش حقیقی از زندگی مردم شده است».

وی افزود: با عنایت به همین فرمایشات، نخستین جشنواره تعالی زیست مجازی ویژه اولیا، مربیان و مبلغان دینی با مجموعه متنوعی از مستندهای تلویزیونی، پادکست، کتب و مجلات الکترونیکی که در اختیار مخاطبان جشنواره قرار می گیرد، در حال برگزاریست.

دبیر میز تخصصی سبک زندگی اسلامی دفتر تبلیغات اسلامی ادامه داد: در این جشنواره مخاطبان می توانند مجموعه های محتوایی که جهت افزایش سواد تربیتی در حوزه زیست مجازی تدوین شده و از طریق کانال زندگی پلاس در پیام رسان های ایتا، بله، روبیکا و شاد در اختیارشان قرار می گیرد را مشاهده و بصورت خلاصه نویسی در قالب های ورد، پاورپوینت، ایکس‌مایند، پرزی و ... ارسال کنند و از جوایز ارزنده بهره‌مند شوند.

وی خاطرنشان کرد: مهلت شرکت در این جشنواره از 22 اسفندماه 1402 لغایت 22 فروردین ماه 1403 است و علاقمندان جهت دریافت منابع جشنواره و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به کانال زندگی پلاس به نشانی https://eitaa.com/Zendegi_plus  مراجعه کنند.
 
امتیاز دهی
 
 

نظر شما
نام
پست الكترونيک
وب سایت
متنی که در تصویر می بینید عینا تایپ نمایید
نظر
بيشتر
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما