شنبه 8 ارديبهشت 1403   07:18:09

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان تأکید کرد:؛

لزوم هماهنگی و هم افزایی برای مرزبانی از مکتب اهل بیت(ع)

  • خلاصه :رئیس دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان بر لزوم هماهنگی و هم افزایی برای مرزبانی از مکتب اهل بیت(ع) تاکید کرد و خواستار برنامه ریزی جامع سالیانه زیر نظر امام جمعه شوش برای این منظور شد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، نشست هم اندیشی حجت الاسلام والمسلمین محمد دبیری فرد، امام جمعه، مدیران حوزه های علمیه برداران و خواهران، مدیر آموزش و پرورش و رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شوش در دفتر امام جمعه این شهر با ابتکار دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در این جلسه رؤسای ادارات آموزش و فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان در گزارش های جداگانه ای به تبیین خدمات 10 ساله این دفتر به فضای فرهنگی و آموزشی شهرستان شوش پرداختند.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان در این نشست بر لزوم هماهنگی و هم افزایی برای مرزبانی از مکتب اهل بیت(ع) تاکید کرد و خواستار برنامه ریزی جامع سالیانه زیر نظر امام جمعه شوش برای این منظور شد.

در این نشست مقرر شد دوره های تربیت مربی شیعه شناسی و مرزبانی از مکتب اهل بیت(ع) برای طلاب خواهر و برادر و معلمان به شکل جداگانه برگزار گردد.

همچنین حجت الاسلام والمسلمین مهدی علیزاده «امام جمعه شوش» نیز در این دیدار از اهتمام دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان به موضوعات مهم فرهنگی و دینی قدردانی کرد
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما