دوشنبه 10 ارديبهشت 1403   03:19:58

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

قطب تعمیق ایمان دینی، دفتر تبلیغات اسلامی منتشر کرد:

مجموعه مقالات همایش ملی «تصوف، شاخصه ها و نقدها»

  • خلاصه :به همت قطب تعمیق ایمان دینی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، اثری فاخر با موضوع نقد تصوف و با عنوان «مجموعه مقالات همایش ملی تصوف، شاخصه ها و نقدها» در 2 جلد به چاپ رسید.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، قطب تعمیق ایمان دینی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، اثری فاخر با موضوع نقد تصوف و با عنوان «مجموعه مقالات همایش ملی تصوف، شاخصه ها و نقدها» در 2 جلد منتشر کرد.
فضای غیر علمی در شناخت تصوف و حمایت یک سویه از میراث و تعالیم تصوف و مدح و ثنای مشاهیر صوفیه در افکار عمومی سبب شد نخستین همایش ملی در راستای بازخوانی عالمانه و انتقادی از این جریان برگزار شود. حاصل این همایش دریافت 270 مقاله بود که تعداد 50 مقاله منتخب و پس از ارزیابی نهایی و تایید توسط داوران در دو مجلد در 1312 صفحه توسط انتشارات موسسه بوستان کتاب به چاپ رسید.
گفتنی است این مجموعه 2 جلدی در 10 فصل تدوین شده است که از عناوین فصول آن می توان به «عقل و شهود در تصوف»، «شریعت گریزی در تصوف»، «تقدیس ابلیس»، «آداب و سلوک صوفیانه»، «تاریخ، شخصیت ها و فرق تصوف در ترازوی نقد»، «نفوذ فرهنگ تصوف» اشاره نمود.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما