شنبه 8 ارديبهشت 1403   09:16:22

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

درخشش موسسه معصومیه در همایش کتاب سال حوزه و جشنواره کتاب سال فرق، ادیان، اقوام و مذاهب

  • خلاصه :موسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه (خواهران) در بیست و پنجمین همایش کتاب سال حوزه ، در گروه تفسیر و علوم قرآن، رتبه شایسته تقدیر را در بخش پایان نامه به خود اختصاص داد
  • خلاصه :موسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه (خواهران) در بیست و پنجمین همایش کتاب سال حوزه ، در گروه تفسیر و علوم قرآن، رتبه شایسته تقدیر را در بخش پایان نامه به خود اختصاص داد
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، موسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه (خواهران) در بیست و پنجمین همایش کتاب سال حوزه ، در گروه تفسیر و علوم قرآن، رتبه شایسته تقدیر را در بخش پایان نامه به خود اختصاص داد.
همایش کتاب سال حوزه رویداد علمی و فرهنگی است که هر ساله از طرف معاونت پژوهشی حوزه علمیه قم برای انتخاب بهترین کتاب‌ها در زمینه علوم انسانی یا اسلامی مرتبط با حوزه دین در قم برگزار می‌گردد. هدف از برگزاری این همایش، شناسایی، تشویق و معرفی برترین آثار مکتوب حوزویان داخل و خارج کشور در قالب کتاب و پایان‌نامه سطح چهار (دکتری) است.
بر اساس این گزارش، در بیست و پنجمین همایش کتاب سال حوزه، رساله علمی سرکار خانم نرجس السادت محسنی، دانش آموخته سطح 4 رشته تفسیر تطبیقی موسسه معصومیه، با عنوان« تحلیل دیدگاه آیت الله جوادی آملی در آیات الاحکام تشکیل خانواده» با رتبه شایسته تقدیر در بخش پایان نامه، مورد تجلیل قرار گرفت.
همچنین آیین اختتامیه دومین جشنواره کتاب سال فرق، ادیان، اقوام و مذاهب همراه با پیام مرجع عالیقدر حضرت آیت الله نوری همدانی در مجتمع فرهنگی ۳۱۳ مسجد جمکران مورخ 1402/11/12 برگزار شد. این جشنواره در چهار گروه اصلی فرق و نحله‌های انحرافی، ادیان، اقوام و مذاهب برگزار شد و اولویت موضوعات پژوهشی شامل نقش تقریب میان ادیان و مذاهب، دیدگاه مذاهب اسلامی پیرامون وحدت، نقش دین در عدالت اجتماعی و همزیستی مسالمت آمیز و محورهای تربیت دینی در ادیان الهی و مذاهب اسلامی است.
در این مراسم از سرکار خانم نفیسه ابوالحسنی، دانش آموخته سطح 4 موسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه در بخش کتاب با عنوان « خاتمیت در قرآن» با رتبه شایسته تقدیر، تجلیل شد. این اثر توسط مؤسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه خواهران چاپ شده است.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما