شنبه 8 ارديبهشت 1403   15:57:54

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

دیدار رئیس دانشگاه باقرالعلوم(ع) با رایزن فرهنگی و نماینده وزارت علوم ایران در عراق

  • خلاصه :رئیس دانشگاه باقرالعلوم(ع) در سفر خود به عراق با رایزن فرهنگی و نماینده وزارت علوم ایران در عراق به بحث و گفتگو در خصوص زمینه‌های توسعه همکاری‌ها پرداخت.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، در ابتدای این دیدار حجت الاسلام والمسلمین شمس الله مریجی، رئیس دانشگاه باقرالعلوم(ع) ضمن معرفی دانشگاه به بیان ویژگی‌ها، توانمندی‌‌ها، تعداد دانشجویان در حال تحصیل، پایان‌نامه‌ها و آثار منتشر شده و همچنین تنوع ملیتی بالا در جذب دانشجویان بین‌المللی پرداخت و دستاوردها و سیاست‌های کلی دانشگاه در عرصه داخلی و بین‌المللی را تشریح کرد.

وی با اشاره به رسالت دانشگاه باقرالعلوم(ع) گفت: دانشگاه باقرالعلوم(ع) با رویکرد مسئله‌محوری، در زمینه تولید دانش با رویکرد علوم انسانی-اسلامی درحال فعالیت است و رشته‌های تحصیلی متعددی را با توجه به نیازهای موجود در حوزه علوم انسانی-اسلامی برای اولین بار در کشور تأسیس کرده است.

رئیس دانشگاه باقرالعلوم(ع) در ادامه به ظرفیت دانشگاه در برگزاری مستمر کرسی‌های نظریه‌پردازی اشاره کرد و گفت: در حال حاضر از سوی وزارت علوم پیشنهاد برگزاری کرسی‌های نظریه پردازی در سطح بین‌الملل را داریم و دانشگاه آمادگی دارد تا زمینه را برای ثبت نظریات اندیشمندان عراقی در این قالب مهیا کند.

در ادامه این دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین غلامرضا اباذری، رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در عراق، با ابراز خرسندی از دستاوردهای دانشگاه باقرالعلوم(ع)، از توسعه فعالیت‌های این دانشگاه در کشور عراق استقبال کرد و افزود: در زمینه برگزاری برنامه‌های آموزشی و دوره‌های کوتاه مدت می‌توانیم با دانشگاه باقرالعلوم(ع) همکاری‌های گسترده و موثری داشته باشیم.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما