شنبه 8 ارديبهشت 1403   09:59:00

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

دیدار رئیس دانشگاه باقرالعلوم(ع) با رئیس مرکز جامعةالمصطفی در عراق

  • خلاصه :رئیس دانشگاه باقرالعلوم(ع) در روز دوم سفر خود به عراق، با رئیس مرکز جامعةالمصطفی در این کشور دیدار کرد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین شمس‌الله مریجی، رئیس دانشگاه باقرالعلوم(ع) در روز دوم سفر خود به عراق، مورد استقبال حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی محسن زاده، عضو هیئت علمی این دانشگاه و رئیس مرکز جامعةالمصطفی در عراق قرار گرفت و از مجموعه جامعةالمصطفی در این کشور بازدید کرد.
 
لازم به ذکر است که شعبه عراق جامعةالمصطفی یکی از مهم‌ترین و بزرگ‌ترین شعبه‌های جامعةالمصطفی در سراسر دنیا است که در برگزاری دوره‌های آکادمیک، اداره حوزه‌های علمیه متعدد در عراق و همچنین برگزاری دوره‌های کوتاه مدت برای اقشار مختلف جامعه در حوزه‌های علوم اسلامی متناسب با نیازهای آن‌ها فعالیت می‌کند. 
 
رئیس دانشگاه باقرالعلوم(ع) در این دیدار ضمن تقدیر از تلاش‌های ارزشمند جامعةالمصطفی در عراق، خاطر نشان کرد: ما می‌توانیم به لحاظ تأمین اساتید و ارائه محتواهای آموزش همکاری‌های گسترده‌ای داشته باشیم.
 
وی با ارائه گزارشی از فعالیت‌های دانشگاه باقرالعلوم(ع) در عرصه بین‌الملل افزود: دانشگاه باقرالعلوم(ع) درصدد حضور جدی‌تر و فعال‌تر در کشور عراق است و به دنبال توسعه فضای دانشجویان بین‌المللی و فعالیت‌های بین‌المللی در این کشور می‌باشد.
 
 در ادامه این دیدار حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی محسن‌زاده، عضو هیئت علمی دانشگاه باقرالعلوم(ع) و رئیس مرکز جامعةالمصطفی در عراق از حضور رئیس دانشگاه باقرالعلوم(ع) در عراق ابراز خوشحالی و خرسندی کرد و گفت: آمادگی داریم تا زمینه حضور جدی‌تر دانشگاه باقرالعلوم(ع) در عراق را با توسعه همکاری دوجانبه در زمینه‌های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی فراهم کنیم. 
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما