شنبه 8 ارديبهشت 1403   11:57:58

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

برگزاری دوره مشترک آموزش آزاد زبان با همکاری مرکز زبان حوزه علمیه

  • خلاصه :مراسم آغاز دوره مشترک آموزش آزاد زبان دانشگاه باقرالعلوم(ع) با همکاری مرکز زبان حوزه علمیه در دانشگاه باقرالعلوم(ع) برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی، مراسم افتتاحیه سومین دوره‌ زبان‌های خارجی در سال 1402 در سالن امام حسین(ع) دانشگاه باقرالعلوم(ع) برگزار شد. در این مراسم که با حضور زبان‌آموزان برگزار شد سید علی اصغر سلطانی، مدیر گروه زبان انگلیسی دانشگاه باقر العلوم(ع)، به بیان پیشنیه برگزاری دوره‌های زبان انگلیسی در دانشگاه پرداخت.

وی گفت: دوره‌های زبان انگلیسی سه مخاطب خاص دارند. نخست کسانی هستند که به دنبال یادگیری زبان هستند و به آن علاقه دارند. دوم گروهی هستند که می‌خواهند زبان یاد بگیرند و در دانشگاه رشته زبان انگلیسی یا عربی را ادامه بدهند و می‌خواهند بر زبان مسلط باشند. گروه سوم دانشجویان سایر رشته‌ها هستند که بی‌نیاز از زبان نیستند. 

سلطانی ادامه داد: مراجعه به منابع و پاسخگویی به شبهات مختلف جهت پژوهش و فعالیت‌های علمی و فرهنگی مستلزم فراگیری زبان است. 

وی همچنین نسبت به تداوم همکاری با مرکز زبان حوزه علمیه جهت اثربخشی بیشتر دوره‌های زبان ابراز امیدواری کرد. 
در ادامه مراسم حجت الاسلام و المسلمین محمدتقی رحیمی، رئیس مرکز زبان حوزه علمیه با اشاره به فعالیتهای این مرکز گفت: بیشترین فعالیتهای مرکز زبان بر روی تربیت زبان‌آموزان انگلیسی و عربی است اما در صورت نیاز مراکز حوزی، به تربیت زبان‌آموزان علاقه‌مند به زبان‌های دیگر نیز پرداخته‌ایم.

وی تاکید کرد: به نسبت شاهد کمبود طلاب مسلط به زبان خارجی هستیم و اگر رسالت پاسخگویی به شبهات گوناگون و دفاع از دین و کشور را داریم باید به زبان مسلط باشیم.

شایان ذکر است دانشگاه باقر العلوم(ع) طبق تفاهم‌نامه خود با مرکز زبان حوزه علمیه، دوره‌های آزاد زبان را برای دانشجویان دانشگاه باقرالعلوم(ع)، طلاب و خانواده آن‌ها برگزار می‌کند.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما