جمعه 7 ارديبهشت 1403   22:57:01

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

در گفت‌وگویی مطرح شد؛

برنامه های آموزش فصل بهار اداره امور مبلغان خواهر دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی

  • خلاصه :رئیس اداره امور مبلغان خواهر دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی به بیان گزارش آموزش سه ماهه اول سال 1400 این اداره پرداخت.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، خانم سجادی به تشریح گزارشی از روند فعالیت های آموزشی اداره امور مبلغان خواهر دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در سه ماهه نخست سال 1400 پرداخت و گفت: از ابتدای سال 1400 تعداد 17 نفر از مبلغان متقاضی تشکیل پرونده تبلیغ عمومی بعد از گذراندن مراحل ثبت نام، مصاحبه و منبر، کد تبلیغی دریافت نمودند.

وی ادامه داد: همچنین تعداد 263 مبلغ در سامانه کسرا(جذب تخصصی) ثبت نام کرده اند که 77 نفر در مرحله بررسی اطلاعات اولیه، 13 نفر در مرحله ویرایش اطلاعات توسط کارشناس، 8 نفر در انتظار ثبت نتیجه کمیته و مابقی پرونده ها در مرحله نقص مدارک، ارجاع به مبلغ و ... می باشد.

رئیس اداره امور مبلغان خواهر دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در خصوص برگزاری دوره های آموزشی گفت:  برگزاری سلسله دوره های آموزشی سبک زندگی اسلامی ایرانی و مقابله با آسیب های اجتماعی از دی ماه 1399 آغاز شد و تا کنون نیز ادامه دارد؛ این سلسله دوره آموزشی به جهت شیوع بیماری کرونا و عدم برگزاری دوره های حضوری آموزشی به صورت مجازی و از طریق بارگذاری فایل صوتی اساتید، در سایت LMS دفتر تبلیغات اسلامی، طی شش ماه با شرکت 72 نفر از خواهران مبلغ برگزار شد.

وی عنوان کرد: دوره سبک زندگی اسلامی ایرانی که شامل 10 فایل صوتی سبک زندگی اسلامی ایرانی توسط حجت الاسلام والمسلمین محمدی یکتا با موضوع «سبک زندگی و تغذیه سالم از منظر اسلام» و در ادامه مباحث دشمن شناسی که شامل 10 فایل تصویری توسط استاد دکتر نیک منش پس از ضبط ویژه به صورت مجازی برگزار شد.

سجادی خاطرنشان کرد: همچنین دوره آموزشی مجازی احکام تخصصی بانوان به مناسبت ایام ماه مبارک رمضان باحضور 212 نفر از مبلغان دفتر تبلیغات در مشهد و شهرستان ها آغاز و تا تیرماه ادامه دارد.

وی افزود: از دیگر دوره هایی که در خردادماه سال 1400 توسط اداره امور مبلغان خواهر و با همکاری مجموعه تبیین(ارایه دهنده و مجری اولین سیر مطالعاتی آشنایی با منظومه فکری رهبر انقلاب در کشور از تابستان 1396) برای خواهران مبلغ طراحی و در حال برگزاری می باشد، دوره آموزشی آشنایی با منظومه فکری رهبر انقلاب است که تعداد 20 نفر از مبلغان خواهر در این دوره شرکت کرده و با مدیریت و برنامه ریزی اداره امور مبلغان خواهر و همکاری مجموعه تبیین به صورت مجازی به سیر مطالعاتی آثار ایشان مشغول می باشند.

رئیس اداره امور مبلغان خواهر دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی تأکید کرد: همچنین در خردادماه سال جاری ثبت نام از متقاضیان شرکت در دوره عمومی توانمندسازی مبلغات و مددکاران فرهنگی در حوزه پیشگیری از آسیب های اجتماعی آغاز شد و سرفصل های این دوره شامل مبانی و مفاهیم پایه، علل و راهکارهای کاهش آسیب های اجتماعی در قالب 16 فایل صوتی 30 دقیقه ای توسط استاد قهرمانی می باشد که از 20 خرداد در سایت  lms  بارگذاری خواهد شد.

شایان ذکر است، در پایان هر دوره آموزشی و برگزاری آزمون برای افرادی که نمره قبولی را کسب کرده اند، گواهی صادر خواهد شد.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما