شنبه 15 ارديبهشت 1403   16:26:15

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

دیدار مدیران دفتر تبلیغات اسلامی تهران با مدیر کل حوزه ریاست

  • خلاصه :اولین دیدار سال 1403 مدیران دفتر تبلیغات اسلامی تهران با مدیرکل حوزه ریاست حجت الاسلام و المسلمین علی مخدوم در اولین ماه از سال 1403 در محل حوزه ریاست صورت گرفت.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، در اولین دیدار سال 1403 مدیران برنامه ای دفتر تبلیغات تهران با حجت الاسلام والمسلین مخدوم مدیرکل حوزه ریاست، ضمن ارایه گزارش از فعالیت ها و برنامه های سال ۱۴۰۲ از رهنمودهای ایشان برای اجرای فعالیتها و مأموریت های سال ۱۴۰۳ بهره بردند.

حجت الاسلام والمسلمین مخدوم اظهار داشت: انسان در حوزه سازمانی و فردی خود در طول زندگی نقش های متفاوتی از جمله کارمند یک مجموعه ، والد و ... را تجربه می کند که در خصوص این نقش ها دو اصطلاح متخصص بودن یا حرفه ای بودن وجود دارد.

وی افزود: متخصص بودن یعنی در نقش هایی که دارید چه در زندگی شخصی و چه در زندگی کاری آموزش های تخصصی بیاموزید، که قطعا در کیفیت انجام کارهایتان تاثیرات بسزایی دارد، گوردن آلپورت در این خصوص می گوید اگر میخواهید بدانید کسی در کار خود متخصص است یا خیر، باید حداقل ده هزار ساعت آموزش در رابطه با آن فعالیت موردنظر گذرانده باشد، که اصطلاحا به این یادگیری ها مهارت های سخت گفته می شود.

مدیرکل حوزه ریاست دفتر تبلیغات اسلامی اضافه کرد: اما متخصص بودن کافی نیست و امروزه گزینه دیگری مورد توجه قرار گرفته است به نام حرفه ای گری یا حرفه ای بودن که در این حالت یک افزونه به نام مهارت های نرم به مهارت های سختی که یاد گرفته ایم اضافه می گردد و در حوزه تعامل با دیگر همکاران قرار میگیرد ، مانند کیفیت قرار گرفتن شما در تیم ها و مجموعه ها، کیفیت اخلاق سازمانی ، کیفیت رفتار در هنگام تعارضات، داشتن نوع درست اعتماد به نفس، نقدپذیری و ... در واقع زمانی می توانیم بگوییم که یک فرد حرفه ای است که از روی رفتار، اخلاق و صحبت هایش به حرفه ای که دارد پی ببریم.

وی افزود: لزوم اینکه انسان در حرفه خود متخصص باشد بسیار واضح است، اما برای پیشرفت بهتر فعالیت ها حرفه ای گری بسیار حائز اهمیت است. که برای حرفه ای بودن لازم است مهارت های سخت و مهارت های نرم را در کنار هم داشته باشیم.
 
امتیاز دهی
 
 

نظر شما
نام
پست الكترونيک
وب سایت
متنی که در تصویر می بینید عینا تایپ نمایید
نظر
بيشتر
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما