شنبه 8 ارديبهشت 1403   03:26:15

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

انتصاب معاون منابع انسانی و پشتیبانی دفتر تبلیغات اسلامی

  • خلاصه :معاون منابع انسانی و پشتیبانی دفتر تبلیغات اسلامی طی حکمی از سوی رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین واعظی در حکم صادره خطاب به حجت‌الاسلام والمسلمین علی اصغر ثنائی آورده است: با توجه به بازنشستگی معاون محترم منابع انسانی و پشتیبانی، جناب حجت الاسلام رجایی و نظر به تعهد، شایستگی، مراتب علمی و سوابق موفق مدیریتی تان، به موجب این حکم  جنابعالی را به عنوان «معاون منابع انسانی و پشتیبانی دفتر تبلیغات اسلامی» منصوب می نمایم.


پر واضح است که منابع انسانی اصلی ترین و مهم ترین سرمایه هر سازمان است. دفتر تبلیغات اسلامی با ویژگی-های خاص خود دارای نیروهای علمی، فرهنگی و اجرایی است که اقتضائات مشترک و خاص طیف های مختلف موجب می شود، معاونت مزبور کانون توجه ویژه باشد. استفاده از آخرین فناوری های روز برای روزآمدسازی فرایند ها و روابط اداری و مالی با توجه به رویکرد مسئله محوری و توانمندسازی منابع انسانی از طریق روش های تعریف شده مانند آموزش برای تربیت نیروی انسانی خلاق و ارزیابی برای ارتقای کارایی و تأمین رفاه کارکنان برای ایجاد انگیزه در جهت اهداف و سیاست های دفتر با راهبردهای علمی و مدیریتی و با بهره گیری از ظرفیت خوب داخلی، می تواند نشاط سازمانی را به همراه داشته باشد.

تسهیل تعاملات اداری و مالی با سایر معاونت ها و شعب و پشتیبانی سخت افزاری و نرم افزاری آنها و نیز ساماندهی امور عمرانی و مدیریت املاک و ساختمان های دفتر تبلیغات اسلامی با رعایت صرفه و صلاح دفتر از دیگر امور مورد انتظار از آن معاونت است که امید است، با اتکال به خداوند متعال و ذیل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و با حسن تدبیر و توان مدیریتی که از جنابعالی سراغ دارم،  به نحو احسن به انجام برسد. انشاء الله

موفقیت، سربلندی و توفیق خدمت خالصانه برای اعتلای فرهنگ ناب اسلامی را از خداوند متعال برای شما مسئلت می نمایم.

در پایان از زحمات مجدانه و خالصانه جناب حجت الاسلام و المسلمین رجایی تقدیر و تشکر می نمایم.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما