جمعه 7 ارديبهشت 1403   20:42:23

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

به همت دفتر تبلیغات اسلامی؛

راهنمای موضوعات پایان نامه های «فقه و مبانی اجتهاد» در بستر وب منتشر شد

  • خلاصه :راهنمای موضوعات پایان نامه های «فقه و مبانی اجتهاد» بر اساس محورها، موضوعات و سطوح علمی به همت «شبکه اجتهاد» در دسترس فقه پژوهان قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، راهنمای موضوعات پایان‌ نامه‌ های «فقه و مبانی اجتهاد» بر اساس محورها، موضوعات و سطوح علمی به همت «شبکه اجتهاد» دفتر تبلیغات اسلامی در دسترس فقه‌پژوهان قرار گرفت.

این فهرست که برای اولین بار منتشر می‌شود و در حال تکمیل می ‌باشد، بیش از ۴۰۰ موضوع پایان‌نامه برای سطوح عالی و خارج حوزه‌های علمیه برادر و خواهر در موضوعات فقه، اصول، اقتصاد، حقوق، سیاست، خانواده، سلامت و… را طراحی و معرفی کرده است.

فراوانی موضوعات بر اساس محورها به شرح ذیل است: اصول فقه ۲۱ موضوع، فقه اقتصاد و بازار ۴۷ موضوع، فقه حقوق و قضاء ۵۸ موضوع، فقه حکومت و سیاست ۳۸ موضوع، فقه خانواده و امور شخصی ۵۴ موضوع، فقه سلامت و تغذیه ۱ موضوع، فلسفه علم اصول ۵۰ موضوع و فلسفه علم فقه ۱۵۲ موضوع.

همچنین فراوانی موضوعات بر اساس سطح علمی شامل: ۷۱ موضوع در سطح علمی دو، ۲۵۳ موضوع در سطح علمی سه و ۹۷ موضوع در سطح علمی چهار می‌باشد.

از ویژگی این بسته آنلاین می‌توان به جستجوی پیشرفته آن اشاره نمود که در محور، موضوع و سطح موضوع، مطالب به ‌سرعت یافت و در دسترس قرار می‌گیرد.

همچنین، فرم درخواست مشاوره انتخاب موضوع پایان‌ نامه طراحی شده است که این فرم، صرفاً در جهت ارائه مشاوره‌ های لازم در خصوص موضوعات مندرج در جدول راهنمای موضوعات می‌ باشد.

 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما