جمعه 14 ارديبهشت 1403   22:25:36

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

تاکید امام جمعه اهواز بر ضرورت برنامه ریزی دفتر تبلیغات اسلامی برای خواهران

  • خلاصه :رئیس و کارکنان دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با حجت الاسلام و المسلمین سید محمدنبی موسوی فرد دیدار کردند.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام  و المسلمین سید محمدنبی موسوی فرد  ‌نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در این دیدار ضمن تسلیت شهادت امام باقر علیه السلام، به حدیثی از ایشان اشاره و گفت: این امام بزرگوار در این بیان می فرمایند  لا يَكونُ العَبدُ عالِما حَتّى لا يَكونَ حاسِدا لِمَن فَوقَهُ ، و لا مُحَقِّرا لِمَن دونَهُ،  بنده عالم نشود مگر آن گاه كه به بالادست خود حسادت نورزد و پایین دست خود را تحقير نكند.
وی افزود: حسادت به نوعی اعتراض به خداوند متعال است که چرا به شخص دیگری آن امتیاز و استعداد و جایگاه را بخشیده و مرا محروم کرده است ؟!!
امام جمعه اهواز در ادامه از مجموعه فعالیت ها و تلاش های دفتر تبلیغات اسلامی تقدیر کرد و بیان داشت: بحمدالله این مجموعه همواره پرتلاش در میدان هستند.
حجت الاسلام  و المسلمین موسوی فرد به تلاش علمای بزرگ در دوره های مختلف در دفاع از تشیع و به ویژه گسترش شیعه اشاره کرد و گفت: این گسترش مرهون مجاهدت های طولانی علما است که با استفاده از منابع عامهبه اثبات حقانیت شیعه و عقاید شیعه پرداختند.
وی تقویت بنیه اعتقادی و اتخاذ راهبرد فعال به جای انفعال را تاکید کرد و بیان داشت: ما نباید بیشتر دفاع کنیم بلکه همچون علمای بزرگ باید در صدد گسترش تشیع باشیم وقتی جوان ما با فرهنگ ناب شیعه آشنا شد واکسینه می شود و دیگر نقشه های دشمن به جایی نخواهد رسید.
نماینده ولی فقیه در استان خوزستان اهتمام ویژه به موضوع خانواده را خواستار شد و بیان کرد: تغییر سبک زندگی و ایجاد برخی تکلف ها موجب شده تا وضعیت طلاق در کشور در سال های اول ازدواج بالا برود.
وی افزود:  برنامه ریزی جدی برای بخش خواهران انجام شود و همچنانکه برای برادران برنامه اجرا می کنید برای خواهران نیز برنامه داشته باشید زیر اینها هستند که نسل آینده را تربیت می کنند.
وی اضافه کرد: برای حضور بانوان در نماز جماعت مساجد فرهنگ سازی کنید.
امام جمعه اهواز همچنین به اهمیت آموزش و پرورش اشاره کرد و بیان داشت: باید در این حوزه سرمایه گذاری ویژه کرد زیرا نسل آینده ما در بخش زیادی از وقت روزانه خود در اختیار آموزش و پرورش هستند از این رو باید نسبت به دانشگاه فرهنگیان اهتمام ویژه داشت.
نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، توحید را کلیدی ترین محور اعتقادات دانست و بر تقویت این بخش از اعتقادات که اثر مستقیم در زندگی اجتماعی دارد تاکید کرد.
حجت الاسلام  و المسلمین موسوی فرد در پایان گفت: حتما از فعالیت ها باید بازخورد میدانی گرفته شود که چه مقدار اثر گذار بوده و به موفقیت رسیده است.

 
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما