شنبه 8 ارديبهشت 1403   13:07:26

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

برگزیدگان چهاردهمین جشنواره کتاب سال سلام تجلیل شدند

  • خلاصه :در طی مراسم اختتامیه چهاردهمین جشنواره کتاب سال سلام به همت معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی برگزیدگان این‌ جشنواره در قم معرفی و قدردانی شدند.
به گزارش روابط عمومی معاونت فضای مجازی هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی، آیین اختتامیه چهاردهمین جشنواره کتاب سال سلام شامگاه پنجشنبه ۱۴ دی ماه در تالار خواجه نصیرالدین طوسی دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد.
 
اسامی برگزیدگان این جشنواره به شرح ذیل می باشد:

در بخش داستان آثار پادشاه کوچک به نویسندگی جبار شافعی زاده از انتشارات میچکا و خانه‌ی مرموز مادربزرگ به نویسندگی مرضیه فَعله‌گَری از انتشارات قدیانی و گریز از سال صِفر به نویسندگی حسین قربانزاده خِیاوی از انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان جزو برگزیدگان اعلام شدند.
 
در بخش شعر نیز آثار زمین به من چی گفت سروده زهرا موسوی از انتشارات به نشر و بیست و هفت آدم آهنی سروده کبری بابایی از انتشارات گویا و کاشکی اجازه داشتم سروده حجت یحیوی از انتشارات مهرک منتخب شدند.
 
آثار ترجمه نیز شامل فقط پنج دقیقه دیگه ترجمه ی عطیه سادات آل حسینی از انتشارات مهرسا و سیلاب ترجمه ی نعیم عبدالکریمی از انتشارات کتاب پارک

در تصویرگری من می‌شم پیشی تو بشو هاپو، به تصویرگری فهیمه محجوب از انتشارات لوپه‌تو و شانه؛ علی، نشانه؛ شجاعت به تصویرگری فرهاد جمشیدی از انتشارات نیستان و همچنین آقا معلم به تصویرگری علیرضا باقری از انتشارات کتابک  از سوی داوران برگزیده شدند.
 
در بخش انقلاب و مقاومت آثار بوی گل سوسن سروده سمیه تُورَجی از انتشارات به نشر و گوشواره آلبالویی به نویسندگی لعیا اعتمادی از انتشارات جمکران و کوچک‌مرد سروده طیبه شامانی از انتشارات مکتب حاج قاسم برگزیده شدند.
 
آثار برگزیده بخش معارف شامل هدیه‌ی قشنگ خدا به نویسندگی لیلا خیامی از انتشارات جامعه القرآن، دِ مثل دوستی به نویسندگی غلامرضا حیدری ابهری از انتشارات جمال، جاده‌ای که زائر شد سروده منیره هاشمی از انتشارات سروش، 
آلبوم لیلا به نویسندگی سید محمد مهاجرانی از انتشارات جامعه القرآن ، میثم و شهر ترس‌های ممنوعه به نویسندگی احمد رضا امیری از انتشارات مهرستان، مجموعه رمان سه جلدی پیامبر مهربانی ها به نویسندگی مصطفی خُرامان از انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان، سرزمین نورهای خوشحال به نویسندگی سیده نرگس میرفیضی از انتشارات جمکران معرفی گردید. 
  
در بخش رضوی نیز اثر فقط تو نیستی به نویسندگی سپیده خلیلی از انتشارات به نشر  به عنوان برگزیده انتخاب گردید. 
 
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما