شنبه 8 ارديبهشت 1403   14:31:17

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

حجت الاسلام والمسلمین واعظی در آیین اختتامیه جشنواره کتاب «سلام»: 

تلاش برای حفظ هویت فرهنگی فرزندان ایران اسلامی، یک حرکت جهادی بزرگ است/ حادثه کرمان داغ سنگینی برای همه ما بود

  • خلاصه :رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم: کسانی که همه جوانی خود را برای نشر معارف و ارزش ها در میان کودکان و نوجوانان کرده و برای حفظ هویت و موجودیت فرهنگی فرزندان ایران اسلامی متحمل زحمات و رنج ها شده اند، بدانند که این حرکت یک حرکت جهادی بزرگ است و قطعاً نزد خداوند مأجور خواهند بود.
به گزارش روابط عمومی معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین احمد واعظی، رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در آیین اختتامیه چهاردهمین دوره جشنواره بین المللی کتاب «سلام» که شامگاه پنج شنبه به همت معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد، به ایراد سخن پرداخت و ضمن تسلیت شهادت جمعی از هم وطنان در مراسم گرامیداشت نام و یاد شهید حاج قاسم سلیمانی در گلزار شهدای کرمان گفت: نمی شود این روزها کودکانی را که متحمل رنج های فراوانی در منطقه فلسطین می شوند به یاد نیاورد. همچنین یاد شهدای روز گذشته کرمان را که داغ سنگینی برای همه ما ایرانیان بود، می بایست گرامی بداریم.

وی افزود: باید دید چه شد که تمدن غرب به پشتیبانی مجدانه از نسل کشی های رژیم صهیونیستی پرداخت و بی محابا اصول انسانی را به طور علنی جا به جا کرد.

حجت الاسلام والمسلمین واعظی با اشاره به پدیده سلطه اقتصادی اظهار کرد: این پدیده نیز به همان درجه که سلطه سیاسی و نظامی خطرناک است، مخاطره آمیز می باشد. باید دانست که پشت سلطه سیاسی و نظامی هم سلطه اقتصادی است و هرچه به جلوتر می رویم اقتصاد نئولیبرال وحشتناک تر از گذشته برای رسیدن بسط قدرت اقتصادی زوال فرهنگ، اخلاق و معنویت را رقم می زند.

🔹وی با تأکید بر در معرض آسیب قرار داشتن کودکان و نوجوانان برای تغییر ذائقه فرهنگی به نفع سلطه اقتصادی، ادامه داد: کسانی که عمر، جوانی و همه استعدادها و خلاقیت های خود را صرف صیانت از فرهنگ، ذهنیت، باور، ایمان و همه ارزش های انسانی برای کودکان و نوجوانان کرده و برای حفظ هویت و موجودیت فرهنگی فرزندان ایران اسلامی متحمل زحمات و رنج ها شده اند، بدانند که این حرکت یک حرکت جهادی بزرگ است و قطعاً در حال حاضر کار در این عرصه بسیار دشوارتر از گذشته می باشد.

🔸رئیس دفتر تبلیغات اسلامی در پایان تلاش برای تربیت و رشد فرهنگی کودکان و نوجوانان را امری بسیار مهم برشمرد و خاطرنشان کرد: دفتر تبلیغات اسلامی در محیط حوزه و یک نهاد فرهنگی نسبت به عطف توجه به کودک و نوجوان پیش قراول بوده است. امیدواریم همه دست اندرکاران عرصه فرهنگ بتوانند با کمک یکدیگر زیرساخت های لازم را در جهت تولید محتوای مناسب برای کودک و نوجوان فراهم نمایند.
 
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما