شنبه 8 ارديبهشت 1403   18:35:53

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

بهره مندی کارکنان و مددجویان کمیته امداد از ظرفیت های فرهنگی دفتر تبلیغات اسلامی

  • خلاصه :معاون فرهنگی کمیته امداد خمینی(ره) استان قم به منظور بررسی زمینه های همکاری و نیز بهره گیری از ظرفیت های دفتر تبلیغات اسلامی با حجت الاسلام والمسلمین کمال رئیس اداره تعاملات و همکاری های معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، قره داغی معاون فرهنگی کمیته امداد خمینی (ره) استان قم به منظور بررسی زمینه های همکاری و نیز بهره گیری از ظرفیت های دفتر تبلیغات اسلامی با حجت الاسلام والمسلمین کمال رئیس اداره تعاملات و همکاری های معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی دیدار و گفتگو کرد.
در ابتدای این جلسه حجت الاسلام والمسلمین کمال با اشاره به مفاد جلسه برگزارشده با مدیرکل کمیته امداد استان اظهار داشت: در جلسات قبلی که در کمیته امداد امام خمینی استان و با حضور مدیرکل محترم این نهاد برگزار گردید، ضمن بیان ظرفیت های مختلف و گسترده دفتر تبلیغات اسلامی و جهت همکاری و ارائه این ظرفیت ها به کارکنان و مددجویان کمیته امداد اعلام آمادگی شد. طبق پیشنهاد مدیرکل مقرر گردید جلسات کارشناسی جهت تهیه اولویت ها و نیز دریافت خدمات فرهنگی دفتر تبلیغات اسلامی برگزار گردد که این جلسه به دنبال آن پیشنهاد برگزار گردیده است.
وی در ادامه افزود: در تلاش هستیم تا با همفکری کارشناسان دو نهاد، راه های همکاری های فرهنگی مستمر و پایدار برای مخاطبان کمیته امداد اعم از کارکنان و مددجویان در سه حوزه فرهنگی وتربیتی، اشتغال و فرهنگ سازی احسان و صدقات، ارائه نماییم.
رئیس اداره تعاملات و همکاری ها گفت: همکاری جهت تنظیم و امضای تفاهمنامه و متعاقب آن ناظر بر نیازها و اولویت های کمیته امداد در سال 1403 تنظیم و امضای توافقنامه جهت اجرای سازی فعالیت های مشترک یک امر ضروری می باشد.
شایان ذکر است در ادامه این جلسه قره داغی معاون فرهنگی کمیته امداد خمینی (ره) استان قم با اشاره به جمعیت 40 هزار نفری از مددجویان این نهاد در استان و وجود آسیب های مختلف اعتقادی، اخلاقی و شبهات مختلف، و نیز جهت تعمیق و ارتقا سطح اعتقادی کارکنان از دفتر تبلیغات اسلامی برای ارائه دوره های تخصصی آموزشی و فرهنگی تربیتی، برگزاری کارگاه ها و اردوهای مختلف در خواست همکاری نمود.
گفتنی است حجج اسلام ملکی و حسینی به نمایندگی از اداره کل تبلیغ تخصصی و مرکز آموزش های کاربردی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی و آقایان تلخابی معاون اشتغال و اسپهری رئیس اداره صدقات و انفاقات کمیته امداد امام خمینی(ره) به بیان نقطه نظرات خود در جهت افزایش همکاری ها بین دو مجموعه پرداختند.
لازم به ذکر است در پایان این جلسه مقرر گردید متن تفاهمنامه پیشنهادی تهیه و پس از تایید و نهایی شدن در فرصتی مناسب با حضور مدیران ارشد دو نهاد به امضا برسد، همچنین مقرر شد همزمان کمیته امداد، نیازها و اولویت های فرهنگی، تربیتی و آموزشی خود درسال 1403 را اعلام تا متناسب با آن نیازها و اولویت ها برنامه ریزی گردد و جهت ارائه مباحث مرتبط به همکاری فرهنگی برای مددجویان، سخنرانی یکی از مسئولین این نهاد در نشست مبلغان ماه مبارک رمضان پیش رو پیشنهاد گردید.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما