جمعه 7 ارديبهشت 1403   15:05:39

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

به همت مرکز آموزش های کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی؛

دوره «تربیت اسلامی کودک و نوجوان» برگزار می شود

  • خلاصه :مرکز آموزش های کاربردی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی، دوره «تربیت اسلامی کودک و نوجوان» را با هدف «تربیت دانش آموختگان ماهر در جنبه های گوناگون مرتبط با فرایند تربیت» و با اتکاء بر آموزه های اسلامی را برگزار می کند.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی(تبلیغ نیوز)، دوره «تربیت اسلامی کودک و نوجوان» (ویژه برادران) را با هدف «تربیت دانش آموختگان ماهر در جنبه های گوناگون مرتبط با فرایند تربیت» و با اتکاء بر آموزه های اسلامی به همت مرکز آموزش های کاربردی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی برگزار خواهد شد.
شایان ذکر است از شرایط شرکت در این دوره آموزش می توان به «شرایط سنی حداقل ۲۲ سال و حداکثر۳۵ سال»، «اشتغال به فعالیت در مراکز فرهنگی - تربیتی»، «فراغت لازم برای شرکت منظم در دوره»، «سابقه حداقل دو سال فعالیت تربیتی»، و «قبولی در آزمون مصاحبه» اشاره نمود.
گفتنی است «ارائه گواهی معتبر از سوی دفترتبلیغات اسلامی»، «تشکیل پرونده تبلیغ تخصصی کودک و نوجوان»، «معرفی به مراکز فرهنگی - تربیتی»، «اولویت در دعوت به همکاری» و «تقدیر از برگزیدگان در دوره» از مزایای شرکت  در دوره تربیت اسلامی کودک و نوجوان می باشد.
لازم به ذکر است شروع دوره مذکور از ۳۰ مهرماه ۱۴۰۱ بوده و شیوه برگزاری آن به صورت سه روز در هفته(در نوبت عصر) و در دو نیم سال آموزشی و یک دوره کارورزی(به صورت حضوری) در قالب جلسات آموزشی و کارگاه های مهارتی خواهد بود.
علاقه مندان جهت شرکت در این دوره آموزشی می توانند از تاریخ ۱۲ الی ۲۰ مهرماه ۱۴۰۱ با مراجعه به آدرس اینترنتی el.balagh.ir اقدام به ثبت نام نمایند.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما