شنبه 8 ارديبهشت 1403   08:09:51

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی:

پیشگیری از آسیب های اجتماعی وظیفه همگانی است

  • خلاصه :معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با بیان این که پیشگیری از آسیب های اجتماعی وظیفه همگانی است، گفت: مشارکت در شناخت آسیب ها و ارائه راه حل های تربیتی و آموزش جهت پیشگیری از آسیب ها، حائز اهمیت است.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی(تبلیغ نیوز)، حجت الاسلام والمسلمین سعید روستاآزاد با حجت الاسلام والمسلمین تهامی «مدیر کل سازمان زندان های استان قم» دیدار و از بخش های مختلف زندان شهر قم بازدید کرد.

وی در بازدید از بخش های مختلف گفت:  حقیقتاً دیدار شوق انگیز، اثرگذار و مفیدی بود؛ آنچه در کانون اصلاح و تربیت، اردوگاه حرفه آموزی و قسمت های قرآنی و ورزشی دیده شد، منحصر به فرد و ویژه بود.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم تصریح کرد: از آنجا که پیشگیری همواره ساده تر، عملی تر و کم هزینه تر از درمان است، دارای اهمیت بسیار می باشد و پیشگیری از آسیب های اجتماعی یک وظیفه همگانی است و مشارکت در شناخت آسیب ها و ارائه راه حل های تربیتی و آموزش، جهت پیشگیری از آسیب ها در اولویت قرار دارد.

وی افزود: می توان از ظرفیت دانشگاه باقرالعلوم(ع) و پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برای تدوین مقاله های علمی و برنامه های اثرگذار تربیتی کمک گرفت و ان شاءالله جهت کمک به مجموعه زندان ها از هیچ حمایتی دریغ نخواهیم کرد.

گفتنی است همزمان با این بازدید، تفاهم نامه کار گروه تخصصی اصلاحی با نگاه آسیب شناسی جرائم ارتکابی با اداره کل زندان های استان قم منعقد و برای برنامه ریزی و آموزش اقشار آسیب پذیر خصوصاً برای زندانیان و خانواده مددجویان راهکارهایی اتخاذ شد.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما